Gå til innhold

hei!

Gjest hilsen  jente 16,,,,,,,,,,

Anbefalte innlegg

Gjest hilsen  jente 16,,,,,,,,,,
Skrevet

Dette er veldig flaut å skrive å sånn, men jeg er så redd så jeg må bare vite om dere vet hva som er feil!!!

I to dager har jeg hatt skikkelig vondt i magen (det er ikke

mensen) og magen har liksom blitt en kule ser det ut som,, dette er litt teit,, men i stad når jeg gikk på do,, og skulle bæsje så gjorde det vondt, og når jeg så i do var det blod der!!!!!!!

Jeg har ikke ligget med noen før eller prøvd noe sånn,,,

Vet dere hva det kan være??? Jeg tør ikke å gåtil lege!!

men nå klarer jeg ikke en gang å gå nsten får jeg får vondt hvis jeg bare trykker litt på magen,,,

vet dere hva det kan være??? vær så snill å svar!!!!!

Gjest ikke bra!
Skrevet

Blindtarmbetennelse?

Isåfall er det lurt å gå til legen!!!!

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Har du hard mage? Dvs hard avføring? For dersom avføringen var hard, og du måtte presse, kan dette være med på å forklare blodet.

Om du har hard mage, kan du forsøke spise svisker. Det får fart på magen (at du må på do- og hyppigere do-besøk medfører mykere bæsj). Ellers viktig å drikke mye (vann/juice) - men ikke melk, og ellers spise grove kornprodukter. Dette for å forebygge hard mage.

Skrevet

siden du har så vondt og har sett blod fra tarmen så ville jeg oppsøkt lege

kanskje du har en hemoroide?

eller noe som har stoppet opp i tarmen og skaper krøll

kan være en betennelse også

Trenger ikke å være noe farlig, men jeg synes du skal sjekke det opp.

Hvis det skulle være noe farlig, noe det sannsynligvis ikke er så har du sjekket det opp tidlig, og kan få hjelp raskere

lykke til. Og dette er IKKE noe å være flau over. Dette er legene profesjonelle til å håndtere

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...