Gjest hilsen jente 16,,,,,,,,,, Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Dette er veldig flaut å skrive å sånn, men jeg er så redd så jeg må bare vite om dere vet hva som er feil!!! I to dager har jeg hatt skikkelig vondt i magen (det er ikke mensen) og magen har liksom blitt en kule ser det ut som,, dette er litt teit,, men i stad når jeg gikk på do,, og skulle bæsje så gjorde det vondt, og når jeg så i do var det blod der!!!!!!! Jeg har ikke ligget med noen før eller prøvd noe sånn,,, Vet dere hva det kan være??? Jeg tør ikke å gåtil lege!! men nå klarer jeg ikke en gang å gå nsten får jeg får vondt hvis jeg bare trykker litt på magen,,, vet dere hva det kan være??? vær så snill å svar!!!!! 0 Siter
Gjest ikke bra! Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Blindtarmbetennelse? Isåfall er det lurt å gå til legen!!!! 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Har du hard mage? Dvs hard avføring? For dersom avføringen var hard, og du måtte presse, kan dette være med på å forklare blodet. Om du har hard mage, kan du forsøke spise svisker. Det får fart på magen (at du må på do- og hyppigere do-besøk medfører mykere bæsj). Ellers viktig å drikke mye (vann/juice) - men ikke melk, og ellers spise grove kornprodukter. Dette for å forebygge hard mage. 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 siden du har så vondt og har sett blod fra tarmen så ville jeg oppsøkt lege kanskje du har en hemoroide? eller noe som har stoppet opp i tarmen og skaper krøll kan være en betennelse også Trenger ikke å være noe farlig, men jeg synes du skal sjekke det opp. Hvis det skulle være noe farlig, noe det sannsynligvis ikke er så har du sjekket det opp tidlig, og kan få hjelp raskere lykke til. Og dette er IKKE noe å være flau over. Dette er legene profesjonelle til å håndtere 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.