Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den siste uka har alt vært såå fint, og jeg har greid å spise vanlig. *fornøyd smil*

Selv om anoreksia-delen av meg protesterer vilt når jeg spiser og prøver å fortelle meg alt mulig negativt, har jeg greid å la være og høre på det.

På fredag hadde jeg en ny, men god opplevelse, og jeg sitter med en kjempegod følelse inni meg. For første gang på LENGE har jeg det faktisk helt fint:-)

Og forresten, enda en fin ting er at jeg fikk tilbake en norskprøve i dag, som jeg hadde forrige mandag. Fikk 5 på den! *enda mer fornøyd smil* Er så glad!

Må virkelig ta vare på denne dagen.

*STOR KLEM OG ET MEGASMIL*

Gjest engelen
Skrevet

Flott å høre, har nettopp sendt mail!

Stå på!!

*stoor klem*

Skrevet

Flott å høre, har nettopp sendt mail!

Stå på!!

*stoor klem*

Tusen takk for mail. Jeg er glad for at det går bedre nå. Selv om jeg vet det kan komme flere tunge dager, nyter jeg de fine dagene.

*klemmer*

Laila Sundgot Schneider, Lege
Skrevet

Kjære blesha! Ønsker deg flere av disse dagene.Det er godt for deg når du får muligheten til å oppleve at det også er fine dager som du har klart å få til ved hjelp av din egen, indre styrke , lykke til videre!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...