Gjest staedtler Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Det er utrolig ansvarsløst og forkastelig av ham i det hele tatt å innlede et romantisk forhold til en student som han har ansvar for. Skamme seg, skulle han. 0 Siter
Gjest Settlers Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Hvordan det går? Jeg vil at han skal bli min. og jeg håper at han føler det samme. Hvordan skal jeg si det til han? At jeg mener alvor? Du tuller nå, sant? Få han til å bli din - men han er allerede opptatt :-) Har litt problemer med å ta innlegget ditt seriøst. 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 Nå må du passe deg litt, gitt! Mannen min er veileder på universitetet .. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 Jeg synes du skal drepe kona hans. Da blir han sikkert din for evig. Og så bør du true ham til å slutte i jobben, slik at han ikke gjentar stuntet med en ny student. 0 Siter
muriel Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 Jeg synes du skal drepe kona hans. Da blir han sikkert din for evig. Og så bør du true ham til å slutte i jobben, slik at han ikke gjentar stuntet med en ny student. Hehe ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.