Gjest pitsa Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Jeg har lagd pizzadeig, men har ikke lyst på det likevel. Kan jeg ha den i kjøa og bake ut i morgen. eller må jeg ha ny da. 0 Siter
Gjest tintintin Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Den smaker like bra i morgen. 0 Siter
bb71 Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Bare legg til kaldhev i kjøleskapet, godt innpakket i plast. 0 Siter
Gjest liede Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 he..! jeg glemte faktisk hele deigen en gang. Satte den til heving i en slik tupperwarebolle med lokk som popper av etter heving. Planene ble endret under hevingen, jeg dro ut på byen og ja... den var IKKE like god "dagen derpå". Men i plast i kjøleskapet har jeg lagt deig mange ganger. det går fint! 0 Siter
Gjest Pizzabaker`n Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 Jada, det er ingen sak. Det er slik italienerne gjør det, deres pizzadeig hever leeenge, slik at den blir seig og fin å kjevle ut. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.