mermaid Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 Da kan hun vinne 1 mill US$. :-) Mulig det, men i første omgang ønsker foreldrene å skjerme henne mest mulig. Hun selv skjønner ikke helt at hun er spesiell. Og så naiv bør hun få være lenge ennå :-) Ellers så tror jeg egentlig minst på de som streber etter premier... 0 Siter
keinstein Skrevet 11. februar 2006 Forfatter Skrevet 11. februar 2006 Mulig det, men i første omgang ønsker foreldrene å skjerme henne mest mulig. Hun selv skjønner ikke helt at hun er spesiell. Og så naiv bør hun få være lenge ennå :-) Ellers så tror jeg egentlig minst på de som streber etter premier... Det er det jeg sier: de trenger ikke penger. 1 mill US$ = 6 740 000 kr er småpenger. 0 Siter
Gjest Njetikkejeg Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 Jeg var hos en klarsynt en gang, hun påsto at alle kunne bli klarsynt. Alle har evnene i seg og kan trene dem opp. Hun hadde beviselige evner, og hun påstå hun hadde trena dem opp. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.