Gjest tåler alt? Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 du ikke tåler? Det er innen alternativ behandling. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Biopat. ja bioressonans apparat også... 0 Siter
Gjest --extras Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 Jeg fant ut at jeg har matallergi hos en som driver med fotsoneterapi. Fikk ei liste over alt jeg ikke tåler. Det stemte også! 0 Siter
Gjest tåler alt? Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 Jeg fant ut at jeg har matallergi hos en som driver med fotsoneterapi. Fikk ei liste over alt jeg ikke tåler. Det stemte også! Jeg vil finne ut om det er enkelte matvarer jeg ikke kan spise fordi de kan være med på å gi migreneanfall. 0 Siter
keinstein Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 Jeg vil finne ut om det er enkelte matvarer jeg ikke kan spise fordi de kan være med på å gi migreneanfall. Vet ikke, men balsamiscoeddik er bankers for mange. Utløser migrene. 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 Jeg vil finne ut om det er enkelte matvarer jeg ikke kan spise fordi de kan være med på å gi migreneanfall. Kaffe trigger noen, sjokolade likeså, lakris, rødvin, alkohol.Kommer ikke på mer i farten. 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 Jeg vil finne ut om det er enkelte matvarer jeg ikke kan spise fordi de kan være med på å gi migreneanfall. Søk på "migrene og mat". Da får du opp en del om dette emnet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.