Gjest *promp* Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Han kan ikke være i nærheten av med i kveld. Ikke en gang i samme rom. Jeg har en sånn forferdelig... ja hva skal jeg si... *fiser igjen* schit-stank. Har spist sjokolade i mengder... *fise og nesten besvime* Dette er oppriktig plagsomt. Jeg forpester hele bruket her *sukk* Noen gode råd mot tarmgass m/fyttihelvetes lukt? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Legg deg på alle fire med rompa i været og hold for nesa. Da skulle vel det meste komme ut vil jeg tro? PS: Pass på så naboen ikke ser deg gjennom vinduet! 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Legg deg på alle fire med rompa i været og hold for nesa. Da skulle vel det meste komme ut vil jeg tro? PS: Pass på så naboen ikke ser deg gjennom vinduet! hehe!! 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 karve og fenikkelte minifom på apoteket drikk mye vann og få slagstoffene u 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Ta enden på en slange og putt i rompa, den andre enden henger du ut av vinduet. he he he. hvis du vil ha ut all luften må du bevege deg mye. sit-ups, knebøy, løpe i trappa og sånt. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Vær forsiktig med bruk av levende ild ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.