Henriette1365380130 Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 ååh noen har av en eller annen idiotisk grunn tilbakestilt passordet mitt på mailen min. HVORFOR DET?! gawd. noen som vet om jeg har noen mulighet til å få tilbake mailen min? har masse viktig der! skjønner ikke hvordan noen har klart det, har jo ikke gitt passordet til noen. er maaange år siden jeg lagde den mailen, så noen alternativ e-post har jeg ikke. det hemmelige spørsmålet ser også ut til å være laget på nytt...åååh.... 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 Dersom du ikke logger inn på hotmailkontoen din på så og så mange dager, så blir kontoen slettet. Det er vel det som har skjedd? 0 Siter
Henriette1365380130 Skrevet 11. februar 2006 Forfatter Skrevet 11. februar 2006 Dersom du ikke logger inn på hotmailkontoen din på så og så mange dager, så blir kontoen slettet. Det er vel det som har skjedd? Nei, jeg brukte adressen tidligere på dagen. Har funnet ut av det nå, det var en hacker som hadde hacket seg inn på mailen min, men kom i kontakt med han når jeg la til meg selv på msn, så gav han meg passordet igjen.. Utrolig rart! 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 Nei, jeg brukte adressen tidligere på dagen. Har funnet ut av det nå, det var en hacker som hadde hacket seg inn på mailen min, men kom i kontakt med han når jeg la til meg selv på msn, så gav han meg passordet igjen.. Utrolig rart! Høh...pussig..men bra det ordnet seg, da 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.