Gå til innhold

Huff, dette går ikke bra...

Anbefalte innlegg

Gjest *promp*
Skrevet

Jeg skal i svømmehallen i morgen. Enn om tarmlukta ennå ikke har gitt seg når jeg skal bade...? Det blir vel et boblebad i det hjørnet av bassenget som jeg skal plaske *sukke, prompe og brekke meg*

Skrevet

Det er da ingen som merker at du fiser litt i bassenget?

Skrevet

Det er da ingen som merker at du fiser litt i bassenget?

Det lukter iallfall veldig mye når jeg fiser i badekaret!

Skrevet

Æsssj, jeg som hadde tenkt meg i svømmehallen med tulla mi i morgen..................... :(

Skrevet

*fnis*

Nå ble jeg plutselig glad for at jeg ikke skal i svømmehallen imorgen ;-)

Du skal ikke ha med et barn eller to da? Veldig greit å ha noen å skylde på dersom uhellet skulle være ute...

Gjest prompeguri
Skrevet

om det er mange folk i bassenget så merker de ikke det. Sørg for å svømme litt rundt så du ikke fiser bare ett sted.

tror det kan være bra for tarmaktiviteten å svømme litt også

lykke til med prompingen

Skrevet

om det er mange folk i bassenget så merker de ikke det. Sørg for å svømme litt rundt så du ikke fiser bare ett sted.

lykke til med prompingen

Du har helt tydelig en masse erfaring på dette området ;-)

Gjest dårlige råd
Skrevet

lykke til med prompingen

Etter å ha opplevd at vårt basseng har vært stengt gjentatte ganger pga for høyt innhold av bakterier synes jeg forslaget ditt er utrolig dårlig. Alle vet vel at det kan følge andre ting med det som skulle være en uskyldig promp.

Et mye bedre forslag er å ta seg en rask spasertur for å få ut lufta.

Gjest prompeguri
Skrevet

Etter å ha opplevd at vårt basseng har vært stengt gjentatte ganger pga for høyt innhold av bakterier synes jeg forslaget ditt er utrolig dårlig. Alle vet vel at det kan følge andre ting med det som skulle være en uskyldig promp.

Et mye bedre forslag er å ta seg en rask spasertur for å få ut lufta.

det er vel verre med småbarn som bæsjer og tisser i bassenget, enn voksne som fiser?

så hvis man har luft i magen bør man ikke bruke basseng, er det det du mener?

hva med alle småbarn i bassenget, folk med urininkontinens, mennesker med stomi, hvor kanskje ikke alltid plata er helt løs. Skal de la være å svømme i basseng???

Ser jo at det er langt verre til å gjøre i et basseng enn å prompe

Gjest dårlige råd
Skrevet

det er vel verre med småbarn som bæsjer og tisser i bassenget, enn voksne som fiser?

så hvis man har luft i magen bør man ikke bruke basseng, er det det du mener?

hva med alle småbarn i bassenget, folk med urininkontinens, mennesker med stomi, hvor kanskje ikke alltid plata er helt løs. Skal de la være å svømme i basseng???

Ser jo at det er langt verre til å gjøre i et basseng enn å prompe

Man behøver ikke med overlegg gå i bassenget og prompe. Liker du å svømme i andres promp og bæsj. Hva slags holdninger er det, bare fordi små barn kan være uheldig så skal ingen få lov til å drite i bassenget??

Du er på jordet

Gjest prompeguri
Skrevet

Man behøver ikke med overlegg gå i bassenget og prompe. Liker du å svømme i andres promp og bæsj. Hva slags holdninger er det, bare fordi små barn kan være uheldig så skal ingen få lov til å drite i bassenget??

Du er på jordet

"Hva slags holdninger er det, bare fordi små barn kan være uheldig så skal ingen få lov til å drite i bassenget??

Du er på jordet "

Hvor har jeg sagt at ingen får drite i bassenget? Jeg sa at det var langt verre å gjøre det enn å prompe

Faktisk vet man ikke alltid om de andre i bassenget har luft i magen. Og jeg tviler på at noen går og promper med overlegg. Man har da andre ting å gjøre der enn å prompe for morro skyld. Dessuten er det vanlig at med høy fysisk anstrengelse så kommer det luft fra tarmen, selv fra de som vanligvis ikke er plaget av det.

Om basseng blir stengt pga noen har luft i magen så er det noe galt med klorinnholdet. der jeg svømmer så er det både småbarnsvømming og ulike folk, deriblant funksjonshemmede som svømmer. Har aldri sett at bassenget har vært stengt pga for mye bakterier.

Om ho har en bakteriell infeksjon i kroppen så stiler deg seg litt anderledes. Men det kunne jeg ikke se ut i fra innlegget.

Gjest dårlige råd
Skrevet

"Hva slags holdninger er det, bare fordi små barn kan være uheldig så skal ingen få lov til å drite i bassenget??

Du er på jordet "

Hvor har jeg sagt at ingen får drite i bassenget? Jeg sa at det var langt verre å gjøre det enn å prompe

Faktisk vet man ikke alltid om de andre i bassenget har luft i magen. Og jeg tviler på at noen går og promper med overlegg. Man har da andre ting å gjøre der enn å prompe for morro skyld. Dessuten er det vanlig at med høy fysisk anstrengelse så kommer det luft fra tarmen, selv fra de som vanligvis ikke er plaget av det.

Om basseng blir stengt pga noen har luft i magen så er det noe galt med klorinnholdet. der jeg svømmer så er det både småbarnsvømming og ulike folk, deriblant funksjonshemmede som svømmer. Har aldri sett at bassenget har vært stengt pga for mye bakterier.

Om ho har en bakteriell infeksjon i kroppen så stiler deg seg litt anderledes. Men det kunne jeg ikke se ut i fra innlegget.

Hvis man er dårlig i magen holder man seg unna bassenget! Punktum!

Det er griser som deg som gjør at bassenger rundt omkring stadig må stenge. Jo flere som driter i bassenget, dess mer resistens blir bakteriene for klor.

den opprinnelige m&m
Skrevet

Hvorfor i all verden skal du i et offentlig basseng hvis du er dårlig i magen?

Gjest dårlige råd
Skrevet

Interessant tema...;)

Det mest interessante er at det virker som om folk synes det er helt OK å gjøre fra seg i et offentlig basseng.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...