Gjest Thekla84 Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Jeg har fått time på sykehuset for å få vurdert om jeg kan få en underlivs-operasjon. Ikke noen stor operasjon i så tilfelle, har en utstikkende føflekk på den ene ytre kjønnsleppa som gnager når jeg har på meg truser, og 3 kjønnsvorter som er ubehagelige ødelegger litt for sexlivet mitt (samboeren min syns ikke det er så gøy å gi meg oralsex med de vortene der nede). Er det stor sjangs for at jeg ikke vil komme til å få operasjon? det fungerer ikke med middelet jeg fikk utskrevet mot kjønnsvortene, og dessuten sitter den ene på indre kjønnsleppe slik at jeg får sår og skikkelig irritert hud hvis jeg prøver. kan heller ikke bruke middelet mens jeg er gravid. Noen som har et svar? takker på forhånd 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/218067-unders%C3%B8kelse-p%C3%A5-sykehus/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.