Gå til innhold

tror de at jeg er så utadvent?

Anbefalte innlegg

Gjest lilleputt83
Skrevet

Jeg er ei utadvent jente, som snakker med alle mennesketyper. Nå har det seg sånn at jeg har blitt forelska i en veldig flott ung mann. Man skulle ikke tro det, men når jeg blir forelska, blir jeg svært sjenert og tilbakeholden ovenfor den jeg er forleska i. Og det er jeg altså nå,- veldig tilbakeholden. Jeg vet at jeg er ei attraktiv jente, som i utgansgpunktet ikke skulle hatt noe problem med å få meg en kjæreste. Men det er allikavel et problem... Når andre gutter er forelska i jenter som ofte er mye mer beskjedne enn meg, så er de liksom så frampå. Men de guttene som jeg er interessert i, og som på mange måter kan virke interessert i meg også, er liksom så tilbakeholden ovenfor meg. Kan dette være fordi de tror at jeg er typen som tar initativ, fordi jeg ellers er så utadvent? Og derfor tar de ikke initativ selv, for de tror at hvis jeg skulle være interessert, hadde jeg sikkert tatt initativet først? Føler liksom at alle andre stille jenter, får gutta over seg...det er urettferdig..

Gjest Allah Akhbar (not)
Skrevet

Hvis de tar initiativ, så kanskje engelen skyer pilene inn i himmelen, eller kanskje den rosa ballongen sprekker, kanskje ponnien må strigles på nytt, kan det skje tro, kanskje er det derfor, eller kanskje den lange hunden kommer på nytt når eieren roper, lurer på om det er sånn, hvorfor det egentlig, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, det er urettferdig.

Stram deg opp og ta initiativ.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...