Gå til innhold

KREFT?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er nytt! Har vondt i brystene uten at jeg tar i dem når jeg snur meg om natta,når jeg står opp, som om tyngda spiller en rolle.Smertene sitter innenfor brystvortene, og smertene virker strålende. De går bort etter en stund. Dette skjer nå hele tiden.Er 54 år, tok livmora da jeg var 40,bruker trisekvens og har gjort det i 8 år.

Fortsetter under...

Skrevet

Få det sjekket opp!!

Kan rett og slett bare være at du er øm et sted, eller noen nerver som har gått i klem

Hvis det skulle være en tumor så er det jo også en god sannsynlighet for at den er godartet

Men sjekk opp sånne ting med en gang. Så vet du det. Og HVIS det skulle være noe farlig så er du tidlig ute og tar knekken på det med en gang

krysser fingrene for deg

mvh

Skrevet

Få det sjekket opp!!

Kan rett og slett bare være at du er øm et sted, eller noen nerver som har gått i klem

Hvis det skulle være en tumor så er det jo også en god sannsynlighet for at den er godartet

Men sjekk opp sånne ting med en gang. Så vet du det. Og HVIS det skulle være noe farlig så er du tidlig ute og tar knekken på det med en gang

krysser fingrene for deg

mvh

Kjenner ingen kuler, men ømme steder. Og i og med at jeg har det i begge brystene selv om det er mest i høyre, så er det vel heller ikke kreft håper jeg. Men rart er det og noe må det jo være. jabbskråa

Gjest huftituftiøa.
Skrevet

Kjenner ingen kuler, men ømme steder. Og i og med at jeg har det i begge brystene selv om det er mest i høyre, så er det vel heller ikke kreft håper jeg. Men rart er det og noe må det jo være. jabbskråa

Har du det hele tiden eller bare i perioder? Jeg hadde et bryst som var mer ømt enn det andre over langt tid. Legen mente det var forandring pga syklus, men dette var så konstant at jeg slo meg ikke til ro med den forklaringen.

Han henviste til mammografi og jeg var der for ca 2 mnd siden. Det ble også foretatt ultralyd, men legen sa alt var greit. Var overlykkelig der og da, men ømmheten har jo vedvart og nå irriterer jeg meg grønn over at jeg ikke spurte hvorfor i all verden jeg kjennes så rar ut i det ene brystet nesten hele tiden. Det kjennes ut som at det er noe "tungt" der inne ...

Skrevet

Jeg vet at mange som kjenner sårhet og ømhet i brystene, gjerne har hatt en periode hvor barna (små som store) har hatt det negativt på en måte. (du har vondt av barna) Det -kan- være grunnen, men sjekk hos lege, det er best.

Skrevet

Har du det hele tiden eller bare i perioder? Jeg hadde et bryst som var mer ømt enn det andre over langt tid. Legen mente det var forandring pga syklus, men dette var så konstant at jeg slo meg ikke til ro med den forklaringen.

Han henviste til mammografi og jeg var der for ca 2 mnd siden. Det ble også foretatt ultralyd, men legen sa alt var greit. Var overlykkelig der og da, men ømmheten har jo vedvart og nå irriterer jeg meg grønn over at jeg ikke spurte hvorfor i all verden jeg kjennes så rar ut i det ene brystet nesten hele tiden. Det kjennes ut som at det er noe "tungt" der inne ...

Som jeg just skreiv til jabbskråa, tenk over om du går med bekymringer over barna -eller- ditt forhold til partner........

Annonse

Skrevet

Er du sikker på at det ikke er hormonellt? I den alderen er du antagelig i overgangsalderen og kanskje det er tida til enten å slutte med Trisekvens eller skifte til et annet merke. Ei venninna av meg som er 48 år har sluttet med hormoner fordi hun er helt ferdig med overgangsalderen.

Skrevet

Bestill time og få tatt mammografi du, så får du vite om det er noe galt eller ikke.

Dumt å gå og spekulere på sånt. Sannsynligvis er det ikke noe galt:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...