Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Har akkurat entret uke 7 med skrekkblandet fryd! Gleder meg over graviditeten men er livredd for at det skal gaa galt..

Hadde en del brun utflod i gaar. Vet at det er vanlig med mye utflod i denne tiden men er denne har vaert hvit inntill i gaar... Haar ingen uvanlige smerter da det skal vel sies..

Noen erfaringer?

Har en venninnde med barn som sa hun hadde litt brun utflod.. og hun har jo barn i dag, men jeg tror jeg maa hoere det fra flere foer jeg tror det.

Er fremdeles paa bryllupsreise men kommer tilbake soendag. HAAPER jeg faar time hos legen mandag.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/218083-brun-utflod-i-uke-7-vanlig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde det i uke 7, jeg også. Flere av mine venninner har hatt det på samme tid.

Har hørt noe om at det er egget som graver seg lenger ned. Som regel er småblødninger i 1. trimester uskyldige. MEN det KAN være et tegn på spontanabort også så det bør sjekkes opp.

Jeg har hatt den type utflod i to av tre svangerskap. Det ene endte med spontanabort (selvsagt etter at det utviklet seg til noe langt mer enn farget utflod), det andre gikk helt fint.

Det er veldig vanlig. Så lenge du ikke blør rødt eller har smerter, har du lov å være optimist.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...