Gå til innhold

FU: Ville du bli lurt av dette trikset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lag to store isoporbiter formet som en

O og en X

Finn den personen som har mørkest øyne og plasser vedkommende foran deg med ansiktet mot deg, på en halv meters hold.

Be en person å stå bak din rygg og holde opp en, begge eller ingen av isoporbitene i tilfeldig rekkefølge flere ganger.

Du kan ikke vite hvilke som holdes opp bak din rygg, men du kan se speilbildet av dem i øynene på personen som står foran deg.

Du kan da skape en illusjon om at du kan lese tankene til den som står foran deg, og som ser bitene som holdes opp.

Så enkelt er det å lure folk!

Det er ikke rart at mange begynner å lure, særlig hvis du ikke er kjent for å lure folk.

Ingen stoler forøvrig særlig mye på meg, ikke barn en gang. Jeg er kjent som en skøyer, og alle ville straks begynne å lete etter lureri. Noe de kanskje ikke ville gjøre om det er en "pålitelig" person, og i gunstige settinger med godt forarbeid.

Skrevet

Et sånt triks hadde jeg aldri gått på, for en ekte tankeleser ville naturligvis ikke ha bruk for at noen står og vifter med isoporbiter. Det der minner om selskapsleker fra da jeg var barn.

Skrevet

Et sånt triks hadde jeg aldri gått på, for en ekte tankeleser ville naturligvis ikke ha bruk for at noen står og vifter med isoporbiter. Det der minner om selskapsleker fra da jeg var barn.

Første gang jeg så det, så tok det ca et minutt før jeg forsto det. Men jeg røpet det ikke. Det er ikke gøy å røpe triks som bare blir utgitt for å være nettopp det. Men langt fra alle forsto det.

En og annen begynte å fabulere om noe overnaturlig, og det bekymrer meg litt.

Skrevet

...og ellers har du det bra?

Hvis du skal lage kvalm kan du logge av og komme tilbake når du er blitt snill.

Skrevet

Må det være isopor?

Ja, jeg hadde blitt lurt. Stilig partytriks forresten.

Skrevet

Må det være isopor?

Ja, jeg hadde blitt lurt. Stilig partytriks forresten.

Isopor er hvitt, det er viktig for kontrasten når du skal se speilbildet i øyet. Det må også være en viss størrelse på tegnene, da øyelinsa er konveks, dvs at bildet du ser i linsa blir mindre. Prøv på en betrodd assistent først.

Trylletriks er mye fysikk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...