Gjest Leisei Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 Hva kan jeg gjøre for å bli fortere "bra"? Jeg ligger her og er urolig i kroppen, kvalm og har vondt i magen. Hva gjør jeg? Vil ikke kaste opp. 0 Siter
Gjest Leisei Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 Gå ut og gå en lang tur. ikke dumt det. Mange mange kalorier å forbrenne. Men man blir jo så utrolig slapp. Jeg MÅ slutte å overspise...NÅ!! 0 Siter
tiliti Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 Min erfaring er at det hjelper å spise noe salt (altså ikke salt godteri med sukker i, men kjøtt, potetgull, kjøttpålegg o.l.), samt drikke vann. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 ikke dumt det. Mange mange kalorier å forbrenne. Men man blir jo så utrolig slapp. Jeg MÅ slutte å overspise...NÅ!! Jeg tenkte ikke så mye på kaloriene, men det er jo en bieffekt det også. Tenkte mest på at det vil være godt å komme seg ut en tur og tenke på noe annet, dessuten vil du føle deg vel i hele kroppen etterpå ) 0 Siter
Gjest Jatakk takkja Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 Fikk lyst på fruktnøtt!! eller smash;P 0 Siter
amber sun Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 1. Gå ut og ta en god, lang tur i frisk luft. 2. Lag en skål med salat etterpå, og kos deg med det. Det gjør også godt for kroppen etter alle godteriene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.