Gå til innhold

når jeg har spist altor mye sjokolade......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan jeg gjøre for å bli fortere "bra"? Jeg ligger her og er urolig i kroppen, kvalm og har vondt i magen. Hva gjør jeg? Vil ikke kaste opp.

Fortsetter under...

Skrevet

Gå ut og gå en lang tur.

ikke dumt det. Mange mange kalorier å forbrenne. Men man blir jo så utrolig slapp. Jeg MÅ slutte å overspise...NÅ!!

Skrevet

Min erfaring er at det hjelper å spise noe salt (altså ikke salt godteri med sukker i, men kjøtt, potetgull, kjøttpålegg o.l.), samt drikke vann.

Skrevet

ikke dumt det. Mange mange kalorier å forbrenne. Men man blir jo så utrolig slapp. Jeg MÅ slutte å overspise...NÅ!!

Jeg tenkte ikke så mye på kaloriene, men det er jo en bieffekt det også. Tenkte mest på at det vil være godt å komme seg ut en tur og tenke på noe annet, dessuten vil du føle deg vel i hele kroppen etterpå :o)

Gjest Jatakk takkja
Skrevet

Fikk lyst på fruktnøtt!! eller smash;P

Annonse

Skrevet

1. Gå ut og ta en god, lang tur i frisk luft.

2. Lag en skål med salat etterpå, og kos deg med det. Det gjør også godt for kroppen etter alle godteriene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...