Gå til innhold

Wokpanne å anbefale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mora mi ønsker seg det.

Noen som kan anbefale et merke eller en type?

Selv har jeg en billig en fra Ikea, men den brenner maten seg fast i..

Fortsetter under...

Skrevet

Ikke kjøp billig.

Den vi fikk til jul smelta oppi og under hele greia.

Gjest Calóni
Skrevet

Gastrolux og Scanpan har veldig gode panner, er rimelig sikker på at de har wok-panner også. Det er titanbelegg, og tåler dermed at man bruker stålredskaper, selv om de har et slikt "slipp-belegg". Men de er dyre, da. Gastrolux er dyrest. Finnes blant annet på Jernia og Bohus Interiør. Glassmagasinet eller noe sånt også, tror jeg.

Skrevet

Gastrolux og Scanpan har veldig gode panner, er rimelig sikker på at de har wok-panner også. Det er titanbelegg, og tåler dermed at man bruker stålredskaper, selv om de har et slikt "slipp-belegg". Men de er dyre, da. Gastrolux er dyrest. Finnes blant annet på Jernia og Bohus Interiør. Glassmagasinet eller noe sånt også, tror jeg.

Jeg har gastrolux panne selv, veldig bra kvalitet ja!

Gjest sweet mint
Skrevet

Finnes ikke disse i god gammel malmpannekvalitet?

Ingenting er bedre enn det.

Annonse

Skrevet

Vi fikk en som jeg trodde var fra Ellos, den holdt i mange år. Grunnen til at vi ikke har den lenger er for at vi skiftet til induksjonsplater. Nå bruker vi en stekepanne fra Ikea som vistnok skulle være best i test, men jeg synes ting setter seg fast i den. Ellers er kanksje ikke wok det du bruker hver dag, så de vil vel holde uansett.

Gjest lille rosinen
Skrevet

Vi har kjøpt en i støpejern, men har ikke prøvd den enda så jeg vet ikke om den er å anbefale... Man kanskje noe å vurdere? Vi kjøpte vår på tilbud. Har tidligere kostet 600...

Gjest kinamamsen
Skrevet

For tiden bruker vi en Høyang wok-panne som vi har hatt i mange år og som vi er veldig fornøyde med. Hvis den skulle skiftes ut ville jeg prøvd den 32 cm pannen fra Tefal som indikerer riktig varmestyrke på et rødt merke i midten!

Gjest Calóni
Skrevet

Finnes ikke disse i god gammel malmpannekvalitet?

Ingenting er bedre enn det.

Ingen anelse :)

Skrevet

Vi har en i Titan, som er suveren! Jeg husker ikke merket, men vi kjøpte den på Jernia. Den var kostbar, mellom kr 500 og 600.

Skrevet

Har en støpejernswok fra LeCuisine. Kjempegod.

Vi har også en støpejernswok. Jeg er kjempefornøyd med den, med ett lite unntak, den lager riper på vår keramiske koketopp...

Annonse

Skrevet

Vi har også en støpejernswok. Jeg er kjempefornøyd med den, med ett lite unntak, den lager riper på vår keramiske koketopp...

Det har jeg faktisk ikke lagt merke til, har keramisk topp vi også... *Ned å inspisere*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...