soleil Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 Mora mi ønsker seg det. Noen som kan anbefale et merke eller en type? Selv har jeg en billig en fra Ikea, men den brenner maten seg fast i.. 0 Siter
Excelsion Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 Ikke kjøp billig. Den vi fikk til jul smelta oppi og under hele greia. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 Gastrolux og Scanpan har veldig gode panner, er rimelig sikker på at de har wok-panner også. Det er titanbelegg, og tåler dermed at man bruker stålredskaper, selv om de har et slikt "slipp-belegg". Men de er dyre, da. Gastrolux er dyrest. Finnes blant annet på Jernia og Bohus Interiør. Glassmagasinet eller noe sånt også, tror jeg. 0 Siter
soleil Skrevet 11. februar 2006 Forfatter Skrevet 11. februar 2006 Gastrolux og Scanpan har veldig gode panner, er rimelig sikker på at de har wok-panner også. Det er titanbelegg, og tåler dermed at man bruker stålredskaper, selv om de har et slikt "slipp-belegg". Men de er dyre, da. Gastrolux er dyrest. Finnes blant annet på Jernia og Bohus Interiør. Glassmagasinet eller noe sånt også, tror jeg. Jeg har gastrolux panne selv, veldig bra kvalitet ja! 0 Siter
Gjest sweet mint Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 Gastrolux og Scanpan har veldig gode panner, er rimelig sikker på at de har wok-panner også. Det er titanbelegg, og tåler dermed at man bruker stålredskaper, selv om de har et slikt "slipp-belegg". Men de er dyre, da. Gastrolux er dyrest. Finnes blant annet på Jernia og Bohus Interiør. Glassmagasinet eller noe sånt også, tror jeg. Finnes ikke disse i god gammel malmpannekvalitet? Ingenting er bedre enn det. 0 Siter
Elis31 Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 Vi fikk en som jeg trodde var fra Ellos, den holdt i mange år. Grunnen til at vi ikke har den lenger er for at vi skiftet til induksjonsplater. Nå bruker vi en stekepanne fra Ikea som vistnok skulle være best i test, men jeg synes ting setter seg fast i den. Ellers er kanksje ikke wok det du bruker hver dag, så de vil vel holde uansett. 0 Siter
Gjest lille rosinen Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 Vi har kjøpt en i støpejern, men har ikke prøvd den enda så jeg vet ikke om den er å anbefale... Man kanskje noe å vurdere? Vi kjøpte vår på tilbud. Har tidligere kostet 600... 0 Siter
Gjest kinamamsen Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 For tiden bruker vi en Høyang wok-panne som vi har hatt i mange år og som vi er veldig fornøyde med. Hvis den skulle skiftes ut ville jeg prøvd den 32 cm pannen fra Tefal som indikerer riktig varmestyrke på et rødt merke i midten! 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 Finnes ikke disse i god gammel malmpannekvalitet? Ingenting er bedre enn det. Ingen anelse 0 Siter
org Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 Vi har en i Titan, som er suveren! Jeg husker ikke merket, men vi kjøpte den på Jernia. Den var kostbar, mellom kr 500 og 600. 0 Siter
Reg@l Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 Har en støpejernswok fra LeCuisine. Kjempegod. 0 Siter
Gemini Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Har en støpejernswok fra LeCuisine. Kjempegod. Vi har også en støpejernswok. Jeg er kjempefornøyd med den, med ett lite unntak, den lager riper på vår keramiske koketopp... 0 Siter
Reg@l Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Vi har også en støpejernswok. Jeg er kjempefornøyd med den, med ett lite unntak, den lager riper på vår keramiske koketopp... Det har jeg faktisk ikke lagt merke til, har keramisk topp vi også... *Ned å inspisere* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.