Gå til innhold

Telefonkatalogen? Neitakk!

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Nå ringte det akkurat på døra, og en kjekk mann ville gi meg to eksemplar av telefonkatalogen.

Jeg takket pent nei. I de siste årene har katalogen bare ligget og samlet støv, til jeg har fått et nytt eksemplar og kaster det gamle.

Så fra nå av vil jeg ikke ha dem i hus.

Er det flere som tenker som meg?

Fortsetter under...

Skrevet

Vi har fått telefonkatalogen lagt utenfor døren, eller i postkassen. Jeg pleier ikke pakke den ut engang, men har satt den i hylla og byttet ut den gamle. Men jeg bruker dem jo aldri da...

Bruker jo bare nettkatalog likevel.

:-)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Vi har fått telefonkatalogen lagt utenfor døren, eller i postkassen. Jeg pleier ikke pakke den ut engang, men har satt den i hylla og byttet ut den gamle. Men jeg bruker dem jo aldri da...

Bruker jo bare nettkatalog likevel.

:-)

"Bruker jo bare nettkatalog likevel."

Sånn er det her også!

kakki1365380609
Skrevet

Vi bruker dem til å legge bak sofaene slik at de ikke skal stå helt inn til veggene :o) Og siden min kjæres maskin blir med ham på jobb hver dag....hulk....så må jeg av og til bruke katalogen.

Skrevet

Jeg fikk telefon fra telenor med spørsmål om jeg ville ha papirutgaven.

Regner med de ringer rundt til alle etterhvert.

Jeg reserverte meg mot den,da jeg bare bruker internett.

Den samler jo bare støv uansett.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Jeg fikk telefon fra telenor med spørsmål om jeg ville ha papirutgaven.

Regner med de ringer rundt til alle etterhvert.

Jeg reserverte meg mot den,da jeg bare bruker internett.

Den samler jo bare støv uansett.

Jeg har ikke fått telefon fra Telenor. Men i fjor ringte jeg selv og bad om å få slippe å motta den, siden den personen som leverte da nektet å ta den med tilbake.

Siden jeg hadde ringt, overrasket det meg litt at bøkene dukket opp, men jeg er veldig fornøyd med at jeg slapp å ta dem inn.

Annonse

Skrevet

Jeg er ikke så kjent med nettkatalogen. Kan man finne nr til butikker og alt på den? Heter den sida nettkatalogen?

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Takk skal du ha!! Nå ligger den på favoritter. Det er jo mye raskere når man likevel er logget på på nettet :)

Visst er det det :-)

Den er helt uunværlig her i huset!

Skrevet

Nei, har ikke bruk for den, men her ligger den i postkassa en dag, åkke som.

Skrevet

Det kan jo skje at nettet krasjer og da må jeg ringe reparatør. Kjekt å ha. Særlig på hytta.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...