Gjest karlik Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 Jeg og min parnter har vært sammen i mange år. De siste årene har hun nesten ikke hatt noen sex lyst. Dette oppleves svært frusterende da jeg har behov for å få tilfredstilt mine behov. Men det er jo ikke enkelt når man har en partner som ikke vil, og de gangene det likevel skjer føler jeg at hun gjør det mer av plikt enn av lyst. Hva gjør man i en slik situasjon. Vi har pratet ssammen mange ganger uten at det har hjulpet. 0 Siter
Gjest nicket er sopranos Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 Konverter til islam, det har aldri slått feil. 0 Siter
skorpion1975 Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 Har du spurt henne om hvorfor? 0 Siter
Prozak Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 Det er ingen lov mot å spørre om sex her i Åpent forum, men du kan jo prøve Seksualitetsforumet også :-) ".............................................." 0 Siter
Excelsion Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 Bare minn henne på at situasjonen gjerne blir omvendt når hun kommer oppi den alderen da kvinnfolka blir sex-galne. Har iallefall hørt at de blir slik. Og da, da kan hun angre på at hun var slik med deg. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 En ting som er dødfødt- og det er mas... Om hun nesten ikke tør gi deg en klem lengre- fordi hun er redd for at du tar det som invitasjon til sex... Om hun ikke tør kysse deg- av samme årsak... Mas kan medføre nettopp det! Tror dere heller må avtale motsatt. At dere skal ha masse fysisk kontakt,men at sex er strengt forbudt,feks 1 mnd. La henne elske komme nær deg igjen. Få lengte... men at du (pga 1mnd regelen) er uoppnåelig. Kanskje vil dette forslaget være med på vekke lysten hennes ? 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 Jeg så et program på discovery her om dagen som handlet om sex. Mannen ble anbefalt en reise, å se damen for seg som et kart, og puppene og nedentil var endestasjonen. Han måtte berøre henne rundt på kroppen, den lengste veien, før han kunne komme til endestasjonen. Jaujau, tror det har litt å si det ja 0 Siter
Zingara Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 Har hun begynt på p-piller for ikke lenge siden? Da kan det være en naturlig bivirkning at hun mister sexlysten for en periode.. 0 Siter
Gjest lille rosinen Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 Jeg har (hvertfall delvis) fått tilbake sexlysten snart et år etter at jeg sluttet med hormonell prevensjon. Aldri mer hormonell prevensjon her i gården! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.