Gå til innhold

Sex (sikkert feil forum)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min parnter har vært sammen i mange år. De siste årene har hun nesten ikke hatt noen sex lyst.

Dette oppleves svært frusterende da jeg har behov for å få tilfredstilt mine behov. Men det er jo ikke enkelt når man har en partner som ikke vil, og de gangene det likevel skjer føler jeg at hun gjør det mer av plikt enn av lyst.

Hva gjør man i en slik situasjon. Vi har pratet ssammen mange ganger uten at det har hjulpet.

Gjest nicket er sopranos
Skrevet

Konverter til islam, det har aldri slått feil.

Skrevet

Det er ingen lov mot å spørre om sex her i Åpent forum, men du kan jo prøve Seksualitetsforumet også :-)

".............................................."

Skrevet

Bare minn henne på at situasjonen gjerne blir omvendt når hun kommer oppi den alderen da kvinnfolka blir sex-galne.

Har iallefall hørt at de blir slik.

Og da, da kan hun angre på at hun var slik med deg.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

En ting som er dødfødt- og det er mas...

Om hun nesten ikke tør gi deg en klem lengre- fordi hun er redd for at du tar det som invitasjon til sex... Om hun ikke tør kysse deg- av samme årsak... Mas kan medføre nettopp det!

Tror dere heller må avtale motsatt. At dere skal ha masse fysisk kontakt,men at sex er strengt forbudt,feks 1 mnd. La henne elske komme nær deg igjen. Få lengte... men at du (pga 1mnd regelen) er uoppnåelig.

Kanskje vil dette forslaget være med på vekke lysten hennes ?

Skrevet

Jeg så et program på discovery her om dagen som handlet om sex. Mannen ble anbefalt en reise, å se damen for seg som et kart, og puppene og nedentil var endestasjonen. Han måtte berøre henne rundt på kroppen, den lengste veien, før han kunne komme til endestasjonen.

Jaujau, tror det har litt å si det ja ;)

Skrevet

Har hun begynt på p-piller for ikke lenge siden?

Da kan det være en naturlig bivirkning at hun mister sexlysten for en periode..

Gjest lille rosinen
Skrevet

Jeg har (hvertfall delvis) fått tilbake sexlysten snart et år etter at jeg sluttet med hormonell prevensjon. Aldri mer hormonell prevensjon her i gården!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...