Gjest TV-tom Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 Fanken. TV'en bare snør. Det er et ller annet med feilkopling/innsetting av kabler, ant. en bagatell for den som skjønner det.Jeg fikk ny (brukt)tv inn døra i går. Men i telefonkatalogen ser det ikke ut (ringt dem også) til at noen drar ut en lørdag kveld mer. Før var det noe som TV-vakta og alt sånt. Noen som vet om noe slikt nå? 0 Siter
Gjest miltbr Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 Jeg trodde det dreide seg om det serviset du benytter til matservering foran TVen nå i kveld. Det heter SERVICE det temaet skriver om. Har sett denne skrivefeilen før. En bensinstasjon i Mjøs-regionen hadde kostet på seg flotte dyre lysskilt for å fortelle hvilke produkter/tjenester de hadde. Blant annet reklamerte de for SERVISE. Man får jo mye rart på bensinstasjoner nå, men tallerkner, kopper og skåler er vel ikke helt vanlig.... *LER* 0 Siter
Gjest TV-tom Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Jeg trodde det dreide seg om det serviset du benytter til matservering foran TVen nå i kveld. Det heter SERVICE det temaet skriver om. Har sett denne skrivefeilen før. En bensinstasjon i Mjøs-regionen hadde kostet på seg flotte dyre lysskilt for å fortelle hvilke produkter/tjenester de hadde. Blant annet reklamerte de for SERVISE. Man får jo mye rart på bensinstasjoner nå, men tallerkner, kopper og skåler er vel ikke helt vanlig.... *LER* Tusen takk for adekvat hjelp. Nei, jeg kan stadig ikke se på tv. Ja, jeg vet det heter service. Det var en skrivefeil. Jada mor, jeg skal skrive det riktig neste gang. Synd ingen vet om en som kan hjelpe meg når det er helg og tv'en svikter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.