red Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 Velvel. Det er lørdag, det skal lages middag og papsen kjeder seg. Hva er da bedre enn å dokumentere middagslagingen med fotografiske bilder, sette dem sammen til en form for multimediepresentasjon og spre den til ALLE i hele verden ? Sikkert ganske mye. Men det er nå dette jeg gjorde i dag. http://media.putfile.com/Chicken-day Filen er ikke større en halvannen meg. Kos dere. 0 Siter
Gjest Mr. Pusten Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 hmmm det så godt ut...nå ble jeg nesten sulten igjen, gitt 0 Siter
Lurveline Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 Jah, her ble kyllingen kokt! i smør og hvor i all verden er saus og grønnsaker?? ;o) 0 Siter
red Skrevet 11. februar 2006 Forfatter Skrevet 11. februar 2006 Jah, her ble kyllingen kokt! i smør og hvor i all verden er saus og grønnsaker?? ;o) Det ble servert barbequesaus til. Grønnsaker hører overhode ikke sammen med frityrstekt kylling. Smør ? 0 Siter
Lurveline Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 Det ble servert barbequesaus til. Grønnsaker hører overhode ikke sammen med frityrstekt kylling. Smør ? "Grønnsaker hører overhode ikke sammen med frityrstekt kylling." Hvem i all verden har bestemt dét?? Ikke smør nei, olje da? 0 Siter
red Skrevet 11. februar 2006 Forfatter Skrevet 11. februar 2006 "Grønnsaker hører overhode ikke sammen med frityrstekt kylling." Hvem i all verden har bestemt dét?? Ikke smør nei, olje da? "Hvem i all verden har bestemt dét??" Jeg Ikke smør nei, olje da? Jepp 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.