Gå til innhold

Krampe i endertarmen, hva kan det være for noe?

Anbefalte innlegg

Gjest Krampe bak
Skrevet

Samboeren min bruker av og til få krampe i endertarmen, helst om natten. Varer en liten stund. Hva kan det være for noe?

Gjest Kaptein Miki
Skrevet

Jeg var mye plaget av det før.Vondt var det også.Jeg har bipolar lidelse og dette var før jeg fikk kontroll over sykdommen.Det er en del år siden jeg har hatt det nå.Så det hadde med nervene å gjøre.

Gjest Sillybill
Skrevet

Sånn leamus-aktig?

Kan det være mark?

Jeg hadde det mye før. Mora mi hadde det også. Det har med luft i magen og stramme muskler å gjøre, i alle fall har jeg alltid trodd det.

Uansett er det helt ufarlig, som knip høyere opp i magen, men veldig vondt mens det står på!

Skrevet

Ikke vet jeg, men jeg har lest et legesvar en gang om dette. Ikke at det var mye å bli klok av fordi de legen svarte at de ikke hadde noen god forklaring på hva som er årsaken til dette.

Men farlig skal det ikke være. Det er bare kramper i musklene.

Gjest vondt i baken
Skrevet

Puh, godt å høre at jeg ikke er alene. Har hatt det et par ganger. Begge gangene fikk jeg det om natten. Jeg gikk på toalettet for jeg tenkte at dette kanskje hadde med luft i magen å gjøre. Jeg hadde ganske vondt og satte meg etterpå på gulvet (hardt flisegulv). Jeg følte at det hjalp så hvis noen andre får dette noen gang så kan det være verdt å prøve.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...