Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her om dagen da jeg kjørte hjem sent på ettermiddagen så jeg en mann stå ved postkassene.

(Alle postkassene er samlet på fellesstativ).

Han sto og skrapet på en av de andre postkassene, så jeg tenkte at nå var det avisbudet som klistret på nye avis-lapper til alle som abbonerer.

Dagen etter var postkassa vår full av reklame, tross at vi har klistermerke med nei takk til uadressert reklame på.....

Eller det vil si....HADDE....

Den frekke mannen hadde skrapa vekk samtlige klistremerker med nei takk til reklame, og fylt postkassene....

ER DET MULIG

Gjest trultemor25
Skrevet

Var det reklamemannen som gjorde dette? Sikker på at det var en MANN og ikke en ung gutt? Var det en ung gutt så skjønner jeg oppførselen, han hadde det sikkert moro. Var det en voksen mann derimot er jo dette ganske så sært.

Skrevet

Var det reklamemannen som gjorde dette? Sikker på at det var en MANN og ikke en ung gutt? Var det en ung gutt så skjønner jeg oppførselen, han hadde det sikkert moro. Var det en voksen mann derimot er jo dette ganske så sært.

Han kjørte en varebil, så han var ihvertfall over 18....

Skrevet

Himmelske hav, han må være lei jobben sin :) Hva med å ringe å spore opp fyren?

Skrevet

Himmelske hav, han må være lei jobben sin :) Hva med å ringe å spore opp fyren?

-ja, det skulle jeg gjort.

Var så provosert at jeg kastet meg på nettet og bestilte nytt klistremerke fra Grønn hverdag.

Fikk det raskt og smelte det opp på postkassa.

Skjer det igjen så skal jeg jammen ringe tvert.

UndrendePåDetMeste
Skrevet

Gikk selv med reklame da jeg var 13-14... Man får betalt så og så mange øre for antall leverte reklamer. Så hvis han tar vekk klistremerkene får han mer i lønn... Så si ifra, for dette er ikke god oppførsel fra hans side! Jeg hadde nå en mor som syns jeg fikk så dårlig betalt at hun alltid kastet det som var tilovers, istedet for å si ifra at jeg egentlig ikke trengte så mange eksemplarer, hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...