Gå til innhold

Lange eller korte negler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg kjeder meg.

Har du lange eller korte negler?

Mine er alltid kortklipte. Jeg misliker lange negler på meg selv. Synes de ser skitne ut...

Fortsetter under...

Skrevet

Mine er for tiden kortklipte. Det er ca 1 mm hvitt liksom... Bortsett fra på høyre tommel, der er det kanskje 3-4 mm.

Klipper ikke så ofte at de alltid er kortklipte, men klipper før det blir udelikat.

Skrevet
  Åsemor skrev (På 11.2.2006 den 21.28):

Mine er for tiden kortklipte. Det er ca 1 mm hvitt liksom... Bortsett fra på høyre tommel, der er det kanskje 3-4 mm.

Klipper ikke så ofte at de alltid er kortklipte, men klipper før det blir udelikat.

Alltid korte, passer ikke med lange negler i mitt yrke :)

Gjest trultemor25
Skrevet

Korte. Klipt korte altså, ikke bitt korte.

Føler meg handikappa med lange negler.

Skrevet
  Zingara skrev (På 11.2.2006 den 21.39):

Alltid korte, passer ikke med lange negler i mitt yrke :)

Sykepleier?

Annonse

Skrevet
  org skrev (På 11.2.2006 den 22.10):

Sykepleier?

Tror kokk jeg :)

Skrevet

korte, bitt, revet desverre. Jeg begynte i barndommen,vonde vaner vond å vende. (Ikke helt til kjøttet altså...)

Tips mottas med takk!

Skrevet
  pekka skrev (På 11.2.2006 den 22.16):

korte, bitt, revet desverre. Jeg begynte i barndommen,vonde vaner vond å vende. (Ikke helt til kjøttet altså...)

Tips mottas med takk!

Samme her :-(

Skrevet

Dette var en interessant tråd, så her kommer mitt svar, he he: Korte negler! Hadde lange negler for mange år siden, men har ikke tid til sånt dill lenger :-)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

hmmm...

negler (og tær) liker jeg ikke...

så neglene er kortklipte.

Skrevet
  pekka skrev (På 11.2.2006 den 22.14):

Tror kokk jeg :)

hehe,

verken det ene eller det andre faktisk ;)

Gjest nosigns
Skrevet

Har korte negler. Synes lange, pent lakkerte negler er lekkert, men ikke klarer jeg å få lakken til å sitte og lange negler kommer alltid i veien samme hva jeg skal gjøre. Hender jeg bruker blank neglelakk, det blir blankt og pent og en ser ikke at den flasser.

Annonse

Skrevet
  Zingara skrev (På 11.2.2006 den 22.25):

hehe,

verken det ene eller det andre faktisk ;)

jordbruk

Skrevet
  pekka skrev (På 11.2.2006 den 22.51):

jordbruk

Jordbruk var også feil...

men kanskje tampen brenner?

Skrevet

kanskjen ikke så rart at folk som er ivrige på tastaturet har korte negler? Eller? :)

Mine vokser til de brekker. Hvis jeg har eksamenstid biter jeg dem av. Bruker av og til klar eller lyserosa lakk. Mest om sommeren. Neglefilen har jeg glemt hvor er og jeg har ikke kjøpt ny for å si det sånn...

:)

Skrevet

Lange.

Synes det er pent og føler meg vel med lange. Filet dem "korte" i går og nå er de vel en 5 mm.(langt parti)

Bruker gjerne blank eller perlehvit neglakk. Akkurat nå har jeg en liten sten - falsk sådan - på ene lillefingerneglen.

Litt kortere så er det fint med fransk neglakk :)

Blir ikke hemmet i dagliglivet og skriver touch uten problemer ;)

Skrevet
  Zingara skrev (På 11.2.2006 den 22.57):

Jordbruk var også feil...

men kanskje tampen brenner?

ok, du er veterinær? :)

Skrevet
  togli skrev (På 11.2.2006 den 22.18):

Samme her :-(

Jeg prøvde "god negl" i barndommen, smakte helt forjævlig og skulle hjelpe mot beglebiting. Problemet var at jeg vente meg til smaken og tygde i vei like herlig. Sluttet av meg selv en gang da jeg ble voksen...

Men nå har jeg pene, kortklipte negler. Bortsett fra i sommerferien, da sparer jeg og lakker dem litt.

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...