Gå til innhold

Lange eller korte negler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøvde "god negl" i barndommen, smakte helt forjævlig og skulle hjelpe mot beglebiting. Problemet var at jeg vente meg til smaken og tygde i vei like herlig. Sluttet av meg selv en gang da jeg ble voksen...

Men nå har jeg pene, kortklipte negler. Bortsett fra i sommerferien, da sparer jeg og lakker dem litt.

:-)

"Go' negl" har også jeg prøvd, men det funker ikke!

Jeg klarer å bestemme meg for å slutte å bite i perioder, men så tar trangen overhånd igjen ;-)

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg har også negler som er midt i mellom, jeg liker ikke når de er helt korte, men ikke veldig lange heller.

Og jeg er veldig glad for at jeg ikke biter negler lenger, det sluttet jeg med når jeg var ett par og tyve tror jeg.

Skrevet

For tiden midt i mellom.

Neglene mine blir veldig sprø om vinteren.

Om sommeren er di lange, fine og hvite:o)

Gjest Ikke nick i dette øyeblikk
Skrevet

Korte. Jeg driver med kampsport og spiller piano, så lange negler er uaktuelt.

Skrevet

Korte. Jeg driver med kampsport og spiller piano, så lange negler er uaktuelt.

Kampsport og piano? Litt av en sammensetting! Men det høres gøy ut.

Skrevet

Ikke hverken det ene eller andre. Men de er alltid litt lengre på sommeren. Da vokser de fortere og blir ikke så "sprøe" som på vinteren.

Annonse

Skrevet

"Go' negl" har også jeg prøvd, men det funker ikke!

Jeg klarer å bestemme meg for å slutte å bite i perioder, men så tar trangen overhånd igjen ;-)

Mange år siden jeg har gnagd på dem nå. Synes jeg det er ekkelt å tenke på:-) Når jeg ser på gamle bilder av meg selv, så synes aldri hendene mine; de var godt stappet inn under bordet, lårene eller i lommer...

Å sette på sånne glassfibernegler (på neglesalong) kan også være effektivt, de er ikke det granne gode å tygge på! Pene er de også.

Lykke til;-)

Skrevet

Mange år siden jeg har gnagd på dem nå. Synes jeg det er ekkelt å tenke på:-) Når jeg ser på gamle bilder av meg selv, så synes aldri hendene mine; de var godt stappet inn under bordet, lårene eller i lommer...

Å sette på sånne glassfibernegler (på neglesalong) kan også være effektivt, de er ikke det granne gode å tygge på! Pene er de også.

Lykke til;-)

Kunstige negler har jeg fått på to ganger før. Problemet er at neglene som vokser fram under blir så tynne og skjøre.. Jeg biter faktisk verre på huden rundt neglene enn på selve neglene. Ikke det at det ser så mye bedre ut da, men.. *sukk*

Neglene mine ser heldigvis ikke så aller verst ut, så jeg skjuler dem ikke :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...