Gjest togli Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Jeg prøvde "god negl" i barndommen, smakte helt forjævlig og skulle hjelpe mot beglebiting. Problemet var at jeg vente meg til smaken og tygde i vei like herlig. Sluttet av meg selv en gang da jeg ble voksen... Men nå har jeg pene, kortklipte negler. Bortsett fra i sommerferien, da sparer jeg og lakker dem litt. :-) "Go' negl" har også jeg prøvd, men det funker ikke! Jeg klarer å bestemme meg for å slutte å bite i perioder, men så tar trangen overhånd igjen ;-) 0 Siter
Velouria Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Jeg har også negler som er midt i mellom, jeg liker ikke når de er helt korte, men ikke veldig lange heller. Og jeg er veldig glad for at jeg ikke biter negler lenger, det sluttet jeg med når jeg var ett par og tyve tror jeg. 0 Siter
Lurveline Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 For tiden midt i mellom. Neglene mine blir veldig sprø om vinteren. Om sommeren er di lange, fine og hvite:o) 0 Siter
Gjest Ikke nick i dette øyeblikk Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Korte. Jeg driver med kampsport og spiller piano, så lange negler er uaktuelt. 0 Siter
org Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Skrevet 13. februar 2006 Korte. Jeg driver med kampsport og spiller piano, så lange negler er uaktuelt. Kampsport og piano? Litt av en sammensetting! Men det høres gøy ut. 0 Siter
serendipity Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Ikke hverken det ene eller andre. Men de er alltid litt lengre på sommeren. Da vokser de fortere og blir ikke så "sprøe" som på vinteren. 0 Siter
citygirl Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 "Go' negl" har også jeg prøvd, men det funker ikke! Jeg klarer å bestemme meg for å slutte å bite i perioder, men så tar trangen overhånd igjen ;-) Mange år siden jeg har gnagd på dem nå. Synes jeg det er ekkelt å tenke på:-) Når jeg ser på gamle bilder av meg selv, så synes aldri hendene mine; de var godt stappet inn under bordet, lårene eller i lommer... Å sette på sånne glassfibernegler (på neglesalong) kan også være effektivt, de er ikke det granne gode å tygge på! Pene er de også. Lykke til;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Mange år siden jeg har gnagd på dem nå. Synes jeg det er ekkelt å tenke på:-) Når jeg ser på gamle bilder av meg selv, så synes aldri hendene mine; de var godt stappet inn under bordet, lårene eller i lommer... Å sette på sånne glassfibernegler (på neglesalong) kan også være effektivt, de er ikke det granne gode å tygge på! Pene er de også. Lykke til;-) Kunstige negler har jeg fått på to ganger før. Problemet er at neglene som vokser fram under blir så tynne og skjøre.. Jeg biter faktisk verre på huden rundt neglene enn på selve neglene. Ikke det at det ser så mye bedre ut da, men.. *sukk* Neglene mine ser heldigvis ikke så aller verst ut, så jeg skjuler dem ikke :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.