Gå til innhold

Ferie med 11 årig gutt hvor?

Anbefalte innlegg

Gjest ekornmor
Skrevet

Hvor drar vi på sommerferie to voksne og 11 årig gutt?

Utgangspunkt trøndelag.

Noen forslag?

Gjest ekornmor
Skrevet

Kristiansand dyrepark, eller liseberg i sverige?

Takk for svar!

Kristiansand har vi vært men kan gjerne ta turen igjen,Liseberg høres spennende ut.

Dere andre kom gjerne med flere forslag bare ikke syden for han vil ikke fly i mange timer.

Skrevet

Bergen er en skjønn by :-) Akvariet og Fløybanen er populært. Litt utenfor byen er det innendørs badeland.

Skrevet

Takk for svar!

Kristiansand har vi vært men kan gjerne ta turen igjen,Liseberg høres spennende ut.

Dere andre kom gjerne med flere forslag bare ikke syden for han vil ikke fly i mange timer.

liseberg er jo full av morro som kan vare flere dager :)

Skrevet

liseberg er jo full av morro som kan vare flere dager :)

Jeg var der selv en gang i slutten av tenårene, og må jo si at jeg alltid har lengtet tilbake :o)

Skrevet

Takk for svar!

Jeg vil anbefale København og bruke i allefall to dager (og kanskje nesten det viktigste-kvelder- )i tivoli !!! Det er en magisk stemning der som du ikke finner på andre slike steder, synes i allefall vi. Vår 11-åring elsker å være der, og det lønner seg å bo nært, for det blir garantert sene kvelder :)

København har forresten mange andre fine tilbud også !!

Gjest ekornmor
Skrevet

Jeg vil anbefale København og bruke i allefall to dager (og kanskje nesten det viktigste-kvelder- )i tivoli !!! Det er en magisk stemning der som du ikke finner på andre slike steder, synes i allefall vi. Vår 11-åring elsker å være der, og det lønner seg å bo nært, for det blir garantert sene kvelder :)

København har forresten mange andre fine tilbud også !!

Det hørtes spennende ut!

Skrevet

Jeg var der selv en gang i slutten av tenårene, og må jo si at jeg alltid har lengtet tilbake :o)

Jeg har ikke vært på Liseberg siden jeg var 15, så jeg akn ikke uttale meg om det. Har planer om å ta med 11 åringen dit engang også. kanskje i sommer ? Det er jo endel lettvintere å komme seg dit enn til Køben, så det hadde jo vært ok om det var like bra.....

Skrevet

Bergen er en skjønn by :-) Akvariet og Fløybanen er populært. Litt utenfor byen er det innendørs badeland.

Ser for meg at vi blir lei av Bergen etter et par dager jeg.

Vet ikke helt men det hørtes ikke så veldig spennende ut.

Takker for tips!

Skrevet

Ser for meg at vi blir lei av Bergen etter et par dager jeg.

Vet ikke helt men det hørtes ikke så veldig spennende ut.

Takker for tips!

For den som ikke liker bylivet blir det nok slitsomt etter noen dager. Ungene her har likt seg veldig godt i Bø i Telemark - Sommarland. Veldig flott der. vi bodde på campingplass noen km fra, og der var det bading, trampoliner og minigolf. Sånn ellers er nok Danmark bra (som noen foreslår her) Jeg har ikke selv vært der enda, men alle som har vært der er så fornøyde. Legoland er jo bra - også fårup. (Tror den plassen heter det - badeland der også)

Skrevet

Fly til London, leie bil.

Bo i feks. Alfreton og ha et par dager i Alton Towers i hvertfall. Fantastisk fornøyelsespark.

Vi er fire stk. skal være 9 dager i England, fly, bil, hotell 7000 kr.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...