Meg1365380063 Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 Jeg skulle gjerne ha leid ei hytte eller lignende for å ha til hyttetur til 15-20 mennesker. Det MÅ være mulighet for å lage ordentlig mat, altså innlagt vann, strøm, kjøkken, osv. Jeg trenger vel et slags selskapslokale med overnattingsmuligheter, kanskje. Behøver slettes ikke være i sentrum av Trondheim, men ikke mer enn en times reise unna. 0 Siter
Gjest lykke til! Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 HYTTE i sentrum av Norges tredje største by? 0 Siter
Gjest miffi Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 HYTTE i sentrum av Norges tredje største by? Les teksten før du svarer... 0 Siter
soleil Skrevet 11. februar 2006 Skrevet 11. februar 2006 Kontakt turistkontoret der, kanskje? 0 Siter
Meg1365380063 Skrevet 11. februar 2006 Forfatter Skrevet 11. februar 2006 HYTTE i sentrum av Norges tredje største by? Det kunne jo for eksempel tenkes at det var mulig å leie noe oppi marka. Men siden jeg er ny i byen, er det vanskelig å være festansvarlig. 0 Siter
Meg1365380063 Skrevet 11. februar 2006 Forfatter Skrevet 11. februar 2006 Kontakt turistkontoret der, kanskje? Takk for tips - det skal jeg gjøre! 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Jeg har vært på overnatting oppi marka en gang. Bymarka, altså. Det var på en gård m/ overnattingsrom i 2. etg og utedass i fjøset *hehe* Det var 20 min å gå fra Lian. Husker ikke navnet, tror det begynte på S.... Fykenborg på Ranheim, Freidighuset på Eberg, Politihytta i Bymarka, det er noe sånt selskapslokale på Jonsvannet også tror jeg, vet ingenting om overnatting på disse. 0 Siter
Line Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Jeg har vært på overnatting oppi marka en gang. Bymarka, altså. Det var på en gård m/ overnattingsrom i 2. etg og utedass i fjøset *hehe* Det var 20 min å gå fra Lian. Husker ikke navnet, tror det begynte på S.... Fykenborg på Ranheim, Freidighuset på Eberg, Politihytta i Bymarka, det er noe sånt selskapslokale på Jonsvannet også tror jeg, vet ingenting om overnatting på disse. Er da så masse snåle folk på Jonsvannet! Man vet aldri hva som skjuler seg i kjellerne... *grøss* 0 Siter
Line Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Hva med vandrerhjemmet oppe på Møllenberg? Skistua, Tavern (sammen spøkelsene , Estenstadhytta, Folkvang på Byneset, Freidighuset på Lade har kjøkken, men overnattingsmuligheter... må være sovepose og liggeunderlag det da? Ville spurt på turistkontoret jeg og. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Er da så masse snåle folk på Jonsvannet! Man vet aldri hva som skjuler seg i kjellerne... *grøss* *hihi* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.