Gå til innhold

Ørjan i Idol

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som heier på han? Jeg for min del synes han er både flink og veeeldig sjarmerende :-)

Skrevet

Det er ikke ofte jeg stemmer på disse Idol-deltakerne, men akkurat han fikk min stemme, gitt. Han har utmerket seg siden første audition for min del.

Skrevet

Han har en veldig spesiell stemme som klinger godt i mine ører. Tror han kommer langt.

Gjest trultemor25
Skrevet

Ja, han heier jeg på! Flink og kjekk. Han vinner sikkert.

Skrevet

Jeg spådde rett i fjor, ganske tidlig i programmet om Jorun - i år tror jeg Ørjan vinner.

Skrevet

Jo, stor sjanse for at han vinner. Han var langt fra best i sin semifinale og vant likevel.

Ørjan - den nye Kjartan?

Skrevet

Jo, stor sjanse for at han vinner. Han var langt fra best i sin semifinale og vant likevel.

Ørjan - den nye Kjartan?

Ørjan er mange, mange hakk bedre enn Kjartan.

Skrevet

Ørjan er mange, mange hakk bedre enn Kjartan.

Hehe... finalerundene har jo ikke engang begynt! Snakk om å ha bestemt seg på forhånd.

Jorun var jo også forresten "mange hakk bedre enn kjartan"... ;-)

Skrevet

Hehe... finalerundene har jo ikke engang begynt! Snakk om å ha bestemt seg på forhånd.

Jorun var jo også forresten "mange hakk bedre enn kjartan"... ;-)

Jeg snakker ut fra det jeg hørte på fredag. Stemmen hans er veldig spesiell, han blir nok kanskje den nye Kurt?

Det kan jo selvfølgelig komme noen som er bedre enn han, men det fratar han ikke det at han har en spesiell og flott sangstemme.

Skrevet

Jeg snakker ut fra det jeg hørte på fredag. Stemmen hans er veldig spesiell, han blir nok kanskje den nye Kurt?

Det kan jo selvfølgelig komme noen som er bedre enn han, men det fratar han ikke det at han har en spesiell og flott sangstemme.

Jeg synes han var boyband a4 fra tidlig 90-talls. Morten H er i en annen klasse nå han synger den, ja. Jeg er enig med avisene, det var mange som var bedre på fredag.

Gjest ikke ørjan-fan
Skrevet

Ørjan - den nye Kjartan?

Da er ha i tilfelle VELDIG dårlig og bør ikke vinne IDOL.... JEg synes det erpå tide at ei flink jente med skikkelig stemme vinner - og heier på Vivian; det er mer enn nok halvbra guttevalper som prøver seg.

Skrevet

Da er ha i tilfelle VELDIG dårlig og bør ikke vinne IDOL.... JEg synes det erpå tide at ei flink jente med skikkelig stemme vinner - og heier på Vivian; det er mer enn nok halvbra guttevalper som prøver seg.

Vivian - den nye Jorunn?

;-)

Gjest Ørjan så kjent ut
Skrevet

Det virker som om jeg har sett ørjan før. Var han med i fjor?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...