Gå til innhold

MobilTV

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har logget meg på det idag, men sendingen var veldig stakkato. Det jeg lurer på er om neknologien ikke er bedre enda, eller om mobilen er for dårlig, eller om jeg har noen feil innstillinger?

Noen som vet?

Skrevet

Det du spør om vet jeg ikke svaret på, dessverre.

Men jeg lurer på hvordan du får frem mobiltv?

Jeg kommer helt fram til, Spill av: (f.eks nyheter), men får da beskjed om at nettverk ikke er tilgjengelig. Dette gjelder også for radio.

Skrevet

Det du spør om vet jeg ikke svaret på, dessverre.

Men jeg lurer på hvordan du får frem mobiltv?

Jeg kommer helt fram til, Spill av: (f.eks nyheter), men får da beskjed om at nettverk ikke er tilgjengelig. Dette gjelder også for radio.

Hei, jeg ser du har samme problem som jeg hadde i starten. Jeg fikk forskjellige meldinger, som 'kan ikke hente fil'. Fikk ikke kontakt. Jeg gikk inn på Nokia som er den telefonen jeg har, og fikk tilsendt noen innstillinger både på Mobiltv og wap.

Se om du finner noen innstillinger til din spesielle mobil, og prøv, og da kan du jo gi meg tilbakemelding på om du også får sendingen i stakkato.

Skrevet

Hei, jeg ser du har samme problem som jeg hadde i starten. Jeg fikk forskjellige meldinger, som 'kan ikke hente fil'. Fikk ikke kontakt. Jeg gikk inn på Nokia som er den telefonen jeg har, og fikk tilsendt noen innstillinger både på Mobiltv og wap.

Se om du finner noen innstillinger til din spesielle mobil, og prøv, og da kan du jo gi meg tilbakemelding på om du også får sendingen i stakkato.

Bytta wap-oppsett og da funka det, i stakkato:o(

Jeg har edge på min mobil, mulig man får bedre overføring med 3g.

Skrevet

Jeg har også edge, Nokia 6230i.

Da må jeg finne noen som har 3G, og se om det er annerledes.

Jeg får valget mellom høy og lav når jeg kobler meg på NRK. Men jeg skjønner ikke hva det henviser til. Jeg kommer ikke inn på høy, kanskje det er for 3G.

Skrevet

Her er noe jeg fant på nettet nå. Det ser jo ikke ut til å være så ille med Edge da. Har du en av de mobiler som er nevnt her?

Men vi må holde oss i de store byer ser det ut som.

http://www.dagbladet.no/dinside/2004/09/24/409312.html

Skrevet

Her er noe jeg fant på nettet nå. Det ser jo ikke ut til å være så ille med Edge da. Har du en av de mobiler som er nevnt her?

Men vi må holde oss i de store byer ser det ut som.

http://www.dagbladet.no/dinside/2004/09/24/409312.html

Artikkelen er fra Fredag 24.09.2004, skjedd mye på den fronten siden da.

Mobilen min, som er en Samsung D500E, viser et tegn for Edge øverst i displayet, funksjonen er da aktiv. Jeg bor ikke i en storby.

Skrevet

Artikkelen er fra Fredag 24.09.2004, skjedd mye på den fronten siden da.

Mobilen min, som er en Samsung D500E, viser et tegn for Edge øverst i displayet, funksjonen er da aktiv. Jeg bor ikke i en storby.

Det var kanskje lurt og sjekke ja, datoen. Men nå har jeg fått svar fra Telenor og det er i hvertfall oppdatert. Her er det.

Det er forskjell på hastigheten ved dataoverføring på mobiltelefon

som støtter 3G eller EDGE.

Forskjellen på hastigheten er slik at du opplever forstyrrelser ved

bruk av MobilTv slik du beskriver.

Sitat slutt.

Med andre ord er våre Edge mobiler ikke brukbare for TV. Jaja, da har jeg gjort en dum handel.

Skrevet

Det var kanskje lurt og sjekke ja, datoen. Men nå har jeg fått svar fra Telenor og det er i hvertfall oppdatert. Her er det.

Det er forskjell på hastigheten ved dataoverføring på mobiltelefon

som støtter 3G eller EDGE.

Forskjellen på hastigheten er slik at du opplever forstyrrelser ved

bruk av MobilTv slik du beskriver.

Sitat slutt.

Med andre ord er våre Edge mobiler ikke brukbare for TV. Jaja, da har jeg gjort en dum handel.

Gjorde et kupp jeg:o)

Bestillte egentlig D500, den uten edge, men fikk med edge istedet.

Skal ikke klage jeg;o)

Skrevet

Gjorde et kupp jeg:o)

Bestillte egentlig D500, den uten edge, men fikk med edge istedet.

Skal ikke klage jeg;o)

Hehe, så sammen utgjør vi balanse, en til pluss og en til minus.

Hvor mye ga du for din da?

Skrevet

Hehe, så sammen utgjør vi balanse, en til pluss og en til minus.

Hvor mye ga du for din da?

890,- uten porto.

Videreføring av abonnement.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...