Gå til innhold

graviditet og diverse plager, til gynekolog

Anbefalte innlegg

Min samboer og jeg har bestemt oss for å prøve å få barn. I den forbindelse er det en del tng jeg lurer på:

1. Jeg her en hoftefeil, tror en lege kalte det "knipping hips" (hoftene føles som om de er på tur ut av ledd). Vi dette gjøre det problematisk for meg i et svangerskap?

2. For et drøyt år siden var jeg til laparoskopi-undersøkelse (legen så etter endometriose, men kunne ikke finne noe. Han oppdaget imidlertid en sammenvoksning mellom noen tarmer, men gjorde ikke noe med dettte. Legen sa at dette kunne rettes opp ved en liknende undersøkelse senere. Det er plagsomt nå, en uke før mensen verker det der han oppdaget dette. Vil dette kunne plage meg i et svangerskap?

3. Etter denne undersøkelsen har jeg fått et stygt arr på navelen (legen beklaget at han ikke greide å sy meg pent sammen). Kan dette bli problematisk når magen begynner å vokse?

På forhånd takk for svar!!

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...