Gå til innhold

Morsdag i dag!

Anbefalte innlegg

Gjest morsdag
Skrevet

Hva har mannen og barna stelt istand for dere?

:-)

Fortsetter under...

Skrevet

Ingenting. Vi pleier ikke å markere mors- og farsdag her i huset.

Vi nevner kanskje til ungene at det er morsdag, og så svarer de med å si "gratulerer med dagen". Det er det.

Og så tar jeg og ungene en telefon til min mor (som bor 50 mil unna) og gratulerer henne med dagen.

(Barnas farmor lever ikke lenger.)

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Ungene tegnet kort. Gubbingsen og jeg skal ut og spise til helgen (han har jobbehelg nå).

Etterpå skal vi til min mamma med blomster for å feire morsdag og bursdag i samme smæla.

Det blir en kjempekoselig dag.

Skrevet

(Eks-)mannen min nektet å bytte helg, for samboeren hans ville også feire morsdag!

Så kortene som de håpefulle har laget, ligger her hjemme og venter på at de skal komme hjem. Jeg måtte love å ikke kikke i dem før ungene kommer hjem i kveld.

Gjest trultemor25
Skrevet

Jeg fikk sove litt ekstra lenge og så fikk jeg frokost på senga :)

Skrevet

Svarte just på samme på foreldre og barn ;)

Jo frokost på senga og pakke som jeg måtte leke tampen brenner for å få. Var kjempekoselig!!! Kake skal vi ha senere i dag.

Ha en flott morsdag!

Annonse

Skrevet

"Mora mi er død" sier mannen min....., heldigvis blir jeg husket på av barna mine og det er jo det viktigste.

Siden det er bursdagsfeiring her idag ville jeg opp tidlig å ordne til, vi koser oss heller alene i kveld.

Skrevet

Å, glemte jo at jeg har fått et nydelig, hjemmelagd kort, hjertefasong med bilde av ei dame og ei jente, fin tekst lagd av datteren. Det står blant annet at jeg betyr veldig, veldig mye for henne. Sammen med kortet lå en pose lakrisbåter...som jeg er så glad i.

Gjest lille rosinen
Skrevet

(Eks-)mannen min nektet å bytte helg, for samboeren hans ville også feire morsdag!

Så kortene som de håpefulle har laget, ligger her hjemme og venter på at de skal komme hjem. Jeg måtte love å ikke kikke i dem før ungene kommer hjem i kveld.

Dine barn måtte være hos din eks' samboer fordi hun vil feire morsdagen? Da får hun vel feire morsdagen med sine egne barn da? Men dere får kose dere i kveld da :-)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Vi feirer ikke mors- og fars- dag, men det bryr ikke datteren min seg om :-)

Så hun stod opp kl 06 i dag for å lage pannekakerøre og steke pannekakene som hun fikk lillebroren til å hjelpe seg med å servere oss på senga. I tillegg hadde hun laget et morsdagskort til "Verdens beste mamma".

Koselig!

Skrevet

Dine barn måtte være hos din eks' samboer fordi hun vil feire morsdagen? Da får hun vel feire morsdagen med sine egne barn da? Men dere får kose dere i kveld da :-)

Aldeles enig med deg! Og jeg skal bake kake nå :o)

Skrevet

Så hun stod opp kl 06 i dag for å lage pannekakerøre og steke pannekakene som hun fikk lillebroren til å hjelpe seg med å servere oss på senga. I tillegg hadde hun laget et morsdagskort til "Verdens beste mamma".

Koselig!

*snøft*

Og jeg som har fått beskjed om at det er _jeg_ som er verdens beste mamma!!

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

*snøft*

Og jeg som har fått beskjed om at det er _jeg_ som er verdens beste mamma!!

Så feil kan man ta!

Det er nok jeg som er den beste mammaen ;-)

Du kjøper jo ikke Reimadresser en gang :P

Oups, det stemmer, det gjorde aldri jeg heller...

Kanskje vi er de beste mammaene begge to? I hvert fall i øynene til de som virkelig teller!

Annonse

Gjest mammamias
Skrevet

Jeg ble feia ettertrykkelig over i morgentimene, nesten før jeg hadde våknet.

Gjest lurven2
Skrevet

Koselig!

Dere er jo sånn passe kyniske mot datter da.

Skrevet

Barna har laget morsdagskort og jeg har fått mange koser.

Gave har jeg ikke fått, men jeg skal kjøpe meg ei ny dyr dongrybukse til uka. Det har jeg fortjent:o)

Skrevet

Kjøpte inn en bukett med flotte blomster i går.

Kokte egg, og laget koselig frokost i dag.

Kjøpte meg en deilig middag, jeg skal ha i dag :-)

Og masse godis...

Alt dette fordi jeg har morsdag i dag!!!!!

Gubben er bortreist, og ungene har ikke vist den store entusiasmen i dag. Eldstemann sa riktignok at det var lenge igjen av dagen ....

Skrevet

Når en snakker om sola så skinner den!!!! Fikk akkurat en flott tegning av minstemann:-)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Dere er jo sånn passe kyniske mot datter da.

Kyniske? Hvordan da?

Fordi vi ikke støtter handelsstanden ved å kjøpe gaver til hverandre på mors- og fars- dag?

Nå skjønner jeg ikke hva du mener.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Koselig!

Så koslig! Snill datter du har :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...