Gå til innhold

Morsdag i dag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så feil kan man ta!

Det er nok jeg som er den beste mammaen ;-)

Du kjøper jo ikke Reimadresser en gang :P

Oups, det stemmer, det gjorde aldri jeg heller...

Kanskje vi er de beste mammaene begge to? I hvert fall i øynene til de som virkelig teller!

Hehe, jeg venta meg nesten det med Reimadresser, ja ;-)

Men vi har i det minste _en_ reimadress her i huset, så det så *blæh*

Ang. det å ha den beste mammaen.. Jeg pleier å si til jentene at pappaen og jeg er sååå heldige som har fått de tre aller beste barna i verden! Femåringen svarer da alltid: "Jammen, dei andre mammaane og pappaane trur sikkert at det e dei som har fått dei beste ungane - hihi"

Så feil kan man altså ta ;-)

Skrevet

Vi feirer ikke mors- og fars- dag, men det bryr ikke datteren min seg om :-)

Så hun stod opp kl 06 i dag for å lage pannekakerøre og steke pannekakene som hun fikk lillebroren til å hjelpe seg med å servere oss på senga. I tillegg hadde hun laget et morsdagskort til "Verdens beste mamma".

Koselig!

Hørtes kjempekoselig ut, lurulf.

:-)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Hehe, jeg venta meg nesten det med Reimadresser, ja ;-)

Men vi har i det minste _en_ reimadress her i huset, så det så *blæh*

Ang. det å ha den beste mammaen.. Jeg pleier å si til jentene at pappaen og jeg er sååå heldige som har fått de tre aller beste barna i verden! Femåringen svarer da alltid: "Jammen, dei andre mammaane og pappaane trur sikkert at det e dei som har fått dei beste ungane - hihi"

Så feil kan man altså ta ;-)

Du har en klok liten femåring :-)

Dessuten leder du over meg, ingen reimadresser her. Men så var jeg ikke på Småbarnsforumet den gangen det var aktuelt å kjøpe dresser heller. Så jeg kan skylde på uvitenhet ;)

Skrevet

Du har en klok liten femåring :-)

Dessuten leder du over meg, ingen reimadresser her. Men så var jeg ikke på Småbarnsforumet den gangen det var aktuelt å kjøpe dresser heller. Så jeg kan skylde på uvitenhet ;)

Ja, IQ'en har økt betydelig etter at jeg begynte å frekventere dol ;-)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Ja, IQ'en har økt betydelig etter at jeg begynte å frekventere dol ;-)

He he, da er det nok håp for meg også!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...