Gjest togli Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Så feil kan man ta! Det er nok jeg som er den beste mammaen ;-) Du kjøper jo ikke Reimadresser en gang Oups, det stemmer, det gjorde aldri jeg heller... Kanskje vi er de beste mammaene begge to? I hvert fall i øynene til de som virkelig teller! Hehe, jeg venta meg nesten det med Reimadresser, ja ;-) Men vi har i det minste _en_ reimadress her i huset, så det så *blæh* Ang. det å ha den beste mammaen.. Jeg pleier å si til jentene at pappaen og jeg er sååå heldige som har fått de tre aller beste barna i verden! Femåringen svarer da alltid: "Jammen, dei andre mammaane og pappaane trur sikkert at det e dei som har fått dei beste ungane - hihi" Så feil kan man altså ta ;-) 0 Siter
amber sun Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Vi feirer ikke mors- og fars- dag, men det bryr ikke datteren min seg om :-) Så hun stod opp kl 06 i dag for å lage pannekakerøre og steke pannekakene som hun fikk lillebroren til å hjelpe seg med å servere oss på senga. I tillegg hadde hun laget et morsdagskort til "Verdens beste mamma". Koselig! Hørtes kjempekoselig ut, lurulf. :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Hehe, jeg venta meg nesten det med Reimadresser, ja ;-) Men vi har i det minste _en_ reimadress her i huset, så det så *blæh* Ang. det å ha den beste mammaen.. Jeg pleier å si til jentene at pappaen og jeg er sååå heldige som har fått de tre aller beste barna i verden! Femåringen svarer da alltid: "Jammen, dei andre mammaane og pappaane trur sikkert at det e dei som har fått dei beste ungane - hihi" Så feil kan man altså ta ;-) Du har en klok liten femåring :-) Dessuten leder du over meg, ingen reimadresser her. Men så var jeg ikke på Småbarnsforumet den gangen det var aktuelt å kjøpe dresser heller. Så jeg kan skylde på uvitenhet 0 Siter
Gjest togli Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Du har en klok liten femåring :-) Dessuten leder du over meg, ingen reimadresser her. Men så var jeg ikke på Småbarnsforumet den gangen det var aktuelt å kjøpe dresser heller. Så jeg kan skylde på uvitenhet Ja, IQ'en har økt betydelig etter at jeg begynte å frekventere dol ;-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Ja, IQ'en har økt betydelig etter at jeg begynte å frekventere dol ;-) He he, da er det nok håp for meg også! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 He he, da er det nok håp for meg også! Jupp ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.