Gå til innhold

kan jeg begynne å like

Anbefalte innlegg

Gjest denne sexen da?

Jeg har nettopp truffet meg en mann. Han er sånn type mann jeg har jaktet på hele mitt liv :) Føler alt klaffer mellom oss, men....

Vi er skikkelig ulike i senga. Jeg har alltid likt hard sex, hard og nesten litt brutal-jeg har aldri vært lidenskaplig av meg..

Greit nok det, at vi er ulike. Kan jo variere hardt/lidenskaplig MEN problemet er at det går slettes ikke!

Hans penis er bøyd nedover, så det er skikkelig problematiskt å "jokke" i det heletatt om dere forstår.

For flerne år siden valgte jeg å ikke gi en mann en sjangse pga vi var ulike i senga-sexen fungerte ikke, og dette angret jeg på i lang tid etterpå- for sexen er vel ikke alt??

Sånn jeg føler det nå, så ER sexen alt, eller vhertfall svært viktig at det fungerer for begge parter.

Men iogmed denne penisen hans er så bøyd nedover, vil det si at jeg (om jeg velger å bli med han) aldri vil få sex på den måten jeg elsker den....

Synes dette er et skikkelig dilemma..... Han virker sååå perfekt ellers...

Så hva tror dere, er det mulig å "skifte syn på det en liker i senga"?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/218179-kan-jeg-begynne-%C3%A5-like/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest denne sexen da?

Jeg skjønner ikke at man ikke kan ha såkalt hard sex selv om penis er bøyd?? Du virker altfor sentrert på det som ikke funker.

Vel, om jeg virker sentrert på alt så ikke funker-så er det feil.

Mens vi har sex glir hans penis ut rimelig raskt- er sånn at jeg må konsentrere meg for at den skal vær inne. I alle stillinger.

Den er kanskje heller ikke den lengste, så problemet kommer vel av at den er kort og bøyd!

Lurer bare på om det er mulig å "plutselig" begynne å like mer rolig sex. Vil gi denne mannen en sjangse...

Gjest sjøstjerna

Ikke ofte jeg kjenner meg provosert...

men nå gjør jeg det.

Hva ER det for et menneskesyn som du viser her? Snakker du om mennesket du er forelsket i? Og så finner du stort problem med en av hans kroppsdeler????

Hvilke krav ER det du stiller? Hva kan DU gjøre for at dere to skal få det bedre seksuelt?

Hva tror du du gjør med mannen- dersom det der skal være grunnen til at dere ikke kan være sammen?

*rystet*

Gjest ikke den rette kanskje

Vel, om jeg virker sentrert på alt så ikke funker-så er det feil.

Mens vi har sex glir hans penis ut rimelig raskt- er sånn at jeg må konsentrere meg for at den skal vær inne. I alle stillinger.

Den er kanskje heller ikke den lengste, så problemet kommer vel av at den er kort og bøyd!

Lurer bare på om det er mulig å "plutselig" begynne å like mer rolig sex. Vil gi denne mannen en sjangse...

Jeg tror ikke at du kan begynne å like rolig sex. Tenningsmønster er vanskelig å endre.

Gjest ikke den rette kanskje

men nå gjør jeg det.

Hva ER det for et menneskesyn som du viser her? Snakker du om mennesket du er forelsket i? Og så finner du stort problem med en av hans kroppsdeler????

Hvilke krav ER det du stiller? Hva kan DU gjøre for at dere to skal få det bedre seksuelt?

Hva tror du du gjør med mannen- dersom det der skal være grunnen til at dere ikke kan være sammen?

*rystet*

Sex er en utrolig viktig del av et forhold, fungerer ikke det vil desverre sjelden forholdet vare.

Du må gjerne være rystet, men kvinner i dag stiller (heldigvis) også krav til sex.

Annonse

Gjest denne sexen da?

men nå gjør jeg det.

*rystet*

Har ikke sagt at jeg er forelska- dette er helt i startfasen. Det er derfor jeg spør her inne, om noen har vært i en lignendes situvasjon- om det er mulig å forandre det en liker seksuellt,,,,

Bedre jeg tenker tanken nå, enn at jeg prøver så lenge at vi blir et par, for så å finne utav at det ikke funker for meg.

Jeg mener selv det er et helt saktlig spørsmål. Sier ikke at jeg er perfekt selv. Men vi ER ulike seksuellt-han er den rolige typen- og meget mulig er det pga av hans penis!

Så unnskyld meg at jeg spør et seriøst spørsmål inne på et forum!!!!

*rister på hodet av deg*

Gjest denne sexen da?

Hvis du allerede nå, etter noe jeg antar er kort tid, sliter med det seksuelle i forholdet, og du er av den normale typen der sex faktisk betyr noe, er forholdet dødfødt.

Huff det er det jeg er dredd for, at jeg skal begi meg utpå noe dødfødt.

Sex betyr mye-men ikke alt. Var nettopp i et lang forhold der det seksuelle var alt i forholdet. Det funka heller ikke....

Du har rett, har ikke vært med han mangen gangene- men nok til å vite vi er veldig forskjellige. Men sexen kan vel bli bra selvom jeg ikke får den hardt nok...Prøver hverfall å innbille meg det....

Vel, jeg skal prøve litt til-for dette er jo sånnsett noe jeg vil jobbe for.....

For foreslå strap-on om det blir for gale :)

ShitDiddelyDo

Huff det er det jeg er dredd for, at jeg skal begi meg utpå noe dødfødt.

Sex betyr mye-men ikke alt. Var nettopp i et lang forhold der det seksuelle var alt i forholdet. Det funka heller ikke....

Du har rett, har ikke vært med han mangen gangene- men nok til å vite vi er veldig forskjellige. Men sexen kan vel bli bra selvom jeg ikke får den hardt nok...Prøver hverfall å innbille meg det....

Vel, jeg skal prøve litt til-for dette er jo sånnsett noe jeg vil jobbe for.....

For foreslå strap-on om det blir for gale :)

Du vil her få mange svar fra steingærne kvinnfolk og impotente menn som hyler og bærer seg over at du vurderer å gjøre et valg basert på dine seksuelle preferanser, for sex betyr naturligvis ikke alt.

Noe de har helt rett i. Sex betyr ikke alt. Men det er ingenting i et forhold som betyr alt. Det er derimot mange småting som må klaffe for at forholdet skal være liv laga.

Og funker ikke sexen er det en svært stor mangel i forholdet, en mangel de færreste kan leve med, uansett hva enkelte aseksuelle skapninger her inne påstår.

Hva du kan leve med eller ikke er opp til deg, men det sier seg vel selv at den slags problemer tidlig i et forhold tyder på at forholdet ikke kommer til å føre noe godt med seg.

Gjest sjøstjerna

Du vil her få mange svar fra steingærne kvinnfolk og impotente menn som hyler og bærer seg over at du vurderer å gjøre et valg basert på dine seksuelle preferanser, for sex betyr naturligvis ikke alt.

Noe de har helt rett i. Sex betyr ikke alt. Men det er ingenting i et forhold som betyr alt. Det er derimot mange småting som må klaffe for at forholdet skal være liv laga.

Og funker ikke sexen er det en svært stor mangel i forholdet, en mangel de færreste kan leve med, uansett hva enkelte aseksuelle skapninger her inne påstår.

Hva du kan leve med eller ikke er opp til deg, men det sier seg vel selv at den slags problemer tidlig i et forhold tyder på at forholdet ikke kommer til å føre noe godt med seg.

En ting som plutselig slo meg...

Før i tiden- og blant noen idag + i noen andre kulturer-så treffes plutselig en mann og en kvinne. De treffes lenge og omgås før sex kom inn i bildet. De ble glad i hverandre før sex i det hele tatt ble forsøkt... Sex er noe hellig for dem- og som kun deles med en man er glad i...

La oss si at de da forsøkte sex- og etter å ha forsøkt noen mnd- fant en av dem ut at det sexen funker ikke. De har allerede meget glade i hverandre.

Personlig tror jeg ikke litt sex-vansker ville være nok til å bryte et slikt forhold. Hva tror du?

ShitDiddelyDo

Før i tiden- og blant noen idag + i noen andre kulturer-så treffes plutselig en mann og en kvinne. De treffes lenge og omgås før sex kom inn i bildet. De ble glad i hverandre før sex i det hele tatt ble forsøkt... Sex er noe hellig for dem- og som kun deles med en man er glad i...

La oss si at de da forsøkte sex- og etter å ha forsøkt noen mnd- fant en av dem ut at det sexen funker ikke. De har allerede meget glade i hverandre.

Personlig tror jeg ikke litt sex-vansker ville være nok til å bryte et slikt forhold. Hva tror du?

Jeg tror verden har forandret seg, og at det å gå i måneder før man har sex er utrolig lite rutinert. Nettopp fordi det kan være at ting ikke klaffer.

Men på den annen side: Det er jo ikke sikkert sex betyr all verden for dem som venter med sex til f.eks. etter ekteskapet. Dog kan naturligvis de helt store problemene oppstå dersom man faktisk venter så lenge, og så finne ut at man er svært ulike seksuelt.

Det er mye som skal klaffe for at et forhold skal fungere godt, og sex er en av de tingene.

Nei, i slike kulturer er vel også skilsmisse utenkelig.

Annonse

Tidene er annerledes nå.

Dessuten - er du sikker på at alle disse "evigvarende" forholdene som var mer vanlig før, var så veldig lykkelige?

Kanskje hadde man andre forventninger ja, men betydde det at man var lykkelig sammen? Eller var de bare sammen livet ut fordi det var "sånn det var."

Man vet aldri hvordan menneskene _egentlig_ har det, selv om de holder sammen i mange år.

Så å idyllisere livslange forhold generelt sett, er ikke helt realistisk.

Mener jeg.

Hei,

Du spør om det er mulig å "skifte syn på det en liker i senga". Jeg vet ikke, men du kan sikkert bli vant til en måte å ha sex på, selv om det ikke stemmer overens med dine fantasier om hvordan en fantastisk elsker skal være.

Har du noen gang vært sammen med en det har klaffet 100% med i senga?

Kanskje du skal prøve å snakke med typen din om hvordan du liker ting.

Jeg er enig i at sex er en viktig del av et forhold, men det er selvsagt ikke alt. Hvor viktig det er for deg i denne situasjonen må du nok finne ut av selv.

I gamle dager (+ i andre kulturer i dag) var det enkelt.

Om mannen var misfornøyd, fant han seg en elskerinne å oppfylle sine behov med. Eller kjøpte seg sex av og til for å få oppfylt sine preferanser.

Kvinnen måtte bare innfinne seg med situasjonen. Enkelte var heldige nok til at de maktet å finne seg elskere - men livets praktiske realiteter gjorde dette langt vanskeligere og mer risikabelt for dem.

Gjest kalendria

Ja, selvfølgelig. Hvis noen har et annet syn på seksualitet og kanskje ikke legger like mye vekt på det som det, så er de aseksuelle.....

ShitDiddelyDo

Ja, selvfølgelig. Hvis noen har et annet syn på seksualitet og kanskje ikke legger like mye vekt på det som det, så er de aseksuelle.....

Neida, de trenger ikke være aseksuelle, men når så mange tenner på pluggene fordi en av partene i et forhold vurderer forholdet på grunn av den ene partens seksualitet, og det skjer gang på gang at disse folka blir utskjelt, må man bare lure på om de tar innleggene personlig.

Sex er for mange viktig, og det sier seg selv at et forhold vil lide dersom partneren til en svært seksuell person ser på sex som mindre viktig.

Jeg tror dette problemet vil vokse i framtiden. Med mindre han har andre fantastiske kvaliteter, ville jeg nok ha droppet dette forholdet.

Man kan påstå at "sex ikke er alt" så mye man vil, sexen er viktig i et kjæresteforhold. Hvis man ikke har god sex, så er det jo bare et vennskap og et samarbeid om dageliglivet. Da kan man like godt bo sammen med en venninne.

Det er min mening, i alle fall :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...