Gå til innhold

Hvor kan jeg dra alene på avkoblingsferie?

Anbefalte innlegg

Gjest Jente, 37 år
Skrevet

Jeg er nær ved å gå i veggen igjen av stress og utmattelse. Har vært der før, og det betyr mye for meg å klare dette selv denne gangen, slippe å gå til legen.

Så nå tenker jeg på muligheten for å ta ut en måned fri fra jobb, og dra et sted for å gjøre "ingenting". Bare sove, sitte på balkongen med ei bok eller gå turer i fred og ro.

Kanskje finne ut hva jeg egentlig vil med livet mitt, også :) Hvem vet.

Hvor kan jeg dra da?

Skrevet

Kanskje jobben din eller fagforeninga har ei hytte de leier ut? Spørs om den kan leies ut en hel måned, men?

Skrevet

Det jeg drømmer om når jeg ønsker meg en slik ferie er å bo på et koselig pensjonat i Toscana. Har aldri vært der, men det ser så herlig ut.

Provance er et annet alernativ.

Gjest dårlig humor
Skrevet

Det jeg drømmer om når jeg ønsker meg en slik ferie er å bo på et koselig pensjonat i Toscana. Har aldri vært der, men det ser så herlig ut.

"Det jeg drømmer om når jeg ønsker meg en slik ferie er å bo på et koselig pensjonat i Toscana. Har aldri vært der, men det ser så herlig ut. Provance er et annet alernativ."

vet ingenting om disse stedene,men fine farger er det!

Skrevet

"Det jeg drømmer om når jeg ønsker meg en slik ferie er å bo på et koselig pensjonat i Toscana. Har aldri vært der, men det ser så herlig ut. Provance er et annet alernativ."

vet ingenting om disse stedene,men fine farger er det!

Toscana har sånne deilige rullende åser og en rolig atmosfære. Italia er jo heller ikke kjent for sin vonde mat... Sukk.....

Tror jeg har lyst til å dra jeg...

Gjest Elextra
Skrevet

Spørs veldig på økonomi og tid på året du vil dra. Hva med å leie et hus på en gresk øy, f.eks. Hydra? Måtte være deilig (om enn kanskje litt for varmt midt på sommeren).

Har ellers også stor sans for Provence og Toscana, har faktisk leid hus begge steder selv.

delphina1365380402
Skrevet

Landsbygda i England er et bra alternativ til Toscana. Ikke fullt så farlig om du er alene.

East Anglia er veldig sjarmerende, likeså de sydligste fylkene - Cornwall og Torquey. Jeghar også likt meg godt i York og Carlisle-områdene. Nydelig, rolig landskap, mildt godt klima, hyggelige folk og kort sagt trivelig. Rimelige flybilletter også åde med Norwegean, Sterling og av og til SAS Braathen.

Skrevet

Landsbygda i England er et bra alternativ til Toscana. Ikke fullt så farlig om du er alene.

East Anglia er veldig sjarmerende, likeså de sydligste fylkene - Cornwall og Torquey. Jeghar også likt meg godt i York og Carlisle-områdene. Nydelig, rolig landskap, mildt godt klima, hyggelige folk og kort sagt trivelig. Rimelige flybilletter også åde med Norwegean, Sterling og av og til SAS Braathen.

Høres også helt herlig ut! Men kanskje litt større usikkerhet med været?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...