Gå til innhold

Lei av krøllene!

Anbefalte innlegg

Gjest Krøllekrøll
Skrevet

Har massse krøller i håret, men nå er jeg lei. Noen som vet om noen sider der man kan bestille produkter (anti-permanent) til hjemmebruk? :)

Skrevet

har ikke tips til deg, men du kan godt bytte med meg. Har alltid ønsket meg krøller.....

Tror man får kjøpt tang som glatter ut i evnt El-butikker?

Bayliss e.l tror jeg det heter.

Skrevet

Bruker glattetang for å rette ut de få krøllene jeg har.

Gjest lille rosinen
Skrevet

Har akkurat hørt fra en frisør at det blir veldig in med krøller nå. Krøller i forskjellige størrelser visstnok. Store og små på en gang...? Ser det ikke helt for meg men...!

Jeg har lyst på krøller, har vokst av meg mine :-(

Skrevet

Vet ikke om det finnes til hjemmebruk. har ei jeg er tante til som har gjort det hos frisøren, hun har ikke en krøll tilbake. uten at jeg skjønner at hun ville gjøre det :)

Gjest Krøllekrøll
Skrevet

har ikke tips til deg, men du kan godt bytte med meg. Har alltid ønsket meg krøller.....

Tror man får kjøpt tang som glatter ut i evnt El-butikker?

Bayliss e.l tror jeg det heter.

Har slettetang og bruker den flittig. Men det tar over en time å glatte det ut.

Skrevet

Gikk i klasse med en afrikaner som tok antiperm, håret så ut som hestehår!

Mulig det ikke blir sånn på nordisk hår, men ville absolutt ha rådført meg med frisør var jeg deg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...