Gå til innhold

Erfaringer med LadyComp/babyComp?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei har selv kjøpt meg en babycomp pga at jeg sliter med å bli gravid... har hatt den over ett år og er kjempefornøyd, jeg prøvde å ta tempen å føre kjema selv men klarte ikke å lese det.

det er jo ganske dyrt så det går jo ann å tempe selv å legge inn data på www.fertilityfriend.com

ellers hvis det er mest prevansjon du er ute etter ville jeg tatt ladycomp- billigere,dukan jo sjekke siden deres på www.buenaventura.no

Gjest lille rosinen

hei har selv kjøpt meg en babycomp pga at jeg sliter med å bli gravid... har hatt den over ett år og er kjempefornøyd, jeg prøvde å ta tempen å føre kjema selv men klarte ikke å lese det.

det er jo ganske dyrt så det går jo ann å tempe selv å legge inn data på www.fertilityfriend.com

ellers hvis det er mest prevansjon du er ute etter ville jeg tatt ladycomp- billigere,dukan jo sjekke siden deres på www.buenaventura.no

Hva er det som gjør at du er kjempefornøyd? Hvordan virker den? Har vært inne på siden der og sett. Bestilt brosjyre også , så det kommer vel i posten snart tenker jeg.

Hva er det som gjør at du er kjempefornøyd? Hvordan virker den? Har vært inne på siden der og sett. Bestilt brosjyre også , så det kommer vel i posten snart tenker jeg.

jeg er så fornøyd fordi den viser nøyaktig når jeg har el, og kan forutsi seks dager om gangen, kan registrere samleie for å se om jeg traff el... trenger ikke tenke å regne ut noe selv, bare måle når du våkner så fikser den resten. men siden det er så kostbart ville jeg prøvd å tempe med et vanlig digital termometer og skrevet data inn på fertilityfriend.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...