Gå til innhold

Lykken smiler stort til meg!!!!!!!!! *YES*

Anbefalte innlegg

Gjest Barbie star
Skrevet

Herregud, jeg er heldig!! Jeg har funnet drømmemannen!!! Han er overlege på sykehuset der jeg jobber.. Vi kjendte hverandre litt fra før, men da var han gift... Nå er han separert, han har faktisk vært gift to ganger.. Og han er 55 år, men kjempe snill, alder spiller ingen rolle. Han bor i en kjempe villa og jeg har overnattet der hele uka *s* Han har til og med hushjelp, og hun vaska alle mine klær!! Han har to tøffe biler, og jeg har lånt den ene til jobb hele uka. Nå er vårt forhold veldig ungt ennå, men jeg har tro på dette :-))) Ser at jeg kunne ha funnet meg veldig godt tilrette hos min nye kjære. Og en trygghet jeg aldri før har opplevd. Jeg vil virkelig vekk fra den kjiipe leiligheten jeg leier hos min mor og stefar...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

4

• flisa

2

• mariaflyfly

2

• keinstein

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Barbie star
Skrevet

At du gidder.

Gidder???? Feig som faen er du til og med som ikke tør svare med nick...

Gjest Sier jeg bare
Skrevet

Gidder???? Feig som faen er du til og med som ikke tør svare med nick...

Finn deg en annen plass å leke.

Gjest Barbie star
Skrevet

Finn deg en annen plass selv din store dust!!!!

Gjest sier nå jeg bare...også
Skrevet

Synes hun har kommet rett sted jeg. Hvis du er så seriøs kan kanskje du finne deg et annet sted..?

Gjest Barbie star
Skrevet

Grattis da! *s*

Har han barn?

Takk:-)) Han har to barn med kone nr 2. To jenter på 12 år, tvillinger..

Gjest Barbie star
Skrevet

Synes hun har kommet rett sted jeg. Hvis du er så seriøs kan kanskje du finne deg et annet sted..?

Takker:-))

Skrevet

Og hviken kjent doler er du som morer deg og oss andre med de virkelige overfladiske eksemplene med hvordan kvinner kan være. LOL

Gjest så lenge det varer
Skrevet

Lykke til med din nye pappa, da.

Gjest trymtrum
Skrevet

hehe,er det han du er forelsket i eller er det den fakta at han vil gi deg en bedre hverdag både økonomisk og matrielt,og at han har litt "status"?

Gjest Lara Kropp
Skrevet

Det lurer jeg på! Det er mulig at disse innleggene hennes er ren skjær svada, men hva om det ikke er det??

Det hun tar opp i sine innlegg er jo nøyaktig det samme som alle dere andre gjør:

"Perfekte små husmødre" som kappes om å kle barna best, vaske huset best, ha best/oftest sex, tjene best osv osv...

Hvis en av de "godkjente" damene her på DOL hadde kommet inn med liknende gladmelding om kjæreste, mann, barn etc så ville man ha ojjet over seg med lykkeønskninger. Barbie star får kun spydige kommentarer (med dårlig skjult misunnelse).

Hvorfor er det "værre" at hun lykkes??

Artig i grunn...

Skrevet

He he, hvilken legeroman har du klippet dette avsnittet ut av?

Skrevet

Det lurer jeg på! Det er mulig at disse innleggene hennes er ren skjær svada, men hva om det ikke er det??

Det hun tar opp i sine innlegg er jo nøyaktig det samme som alle dere andre gjør:

"Perfekte små husmødre" som kappes om å kle barna best, vaske huset best, ha best/oftest sex, tjene best osv osv...

Hvis en av de "godkjente" damene her på DOL hadde kommet inn med liknende gladmelding om kjæreste, mann, barn etc så ville man ha ojjet over seg med lykkeønskninger. Barbie star får kun spydige kommentarer (med dårlig skjult misunnelse).

Hvorfor er det "værre" at hun lykkes??

Artig i grunn...

Rivalisering mellom kvinner kan få de underligste og grusomste utfall.

Kvinnenes jantelov er hard og ubarmhjertig.

Sukk.

Gjest Lara Kropp
Skrevet

Sukk.

Har vært inne på tanken selv om jeg er kvinne jeg også *S*

Kanskje er hun virkelig strålende vakker, og kanskje har hun virkelig nå møtt dømmemannen som vi andre kvinner bare kan se langt etter! Er dette virkelig et så knusende nederlag for oss jenter som verken har utseende eller hellet med oss i jakten på Mannen at vi ikke kan glede oss på henne vegne??

Men jeg har jo lagt merke til at de "godkjente" små fruene her inne blir sett på med mildere øyne (av hverandre?) enn de som bare sporadisk er innom - og kanskje som i tillegg (Gud forby) ikke kan skilte med fast og godkjent nick!!!

Jaja....

Skrevet

Har vært inne på tanken selv om jeg er kvinne jeg også *S*

Kanskje er hun virkelig strålende vakker, og kanskje har hun virkelig nå møtt dømmemannen som vi andre kvinner bare kan se langt etter! Er dette virkelig et så knusende nederlag for oss jenter som verken har utseende eller hellet med oss i jakten på Mannen at vi ikke kan glede oss på henne vegne??

Men jeg har jo lagt merke til at de "godkjente" små fruene her inne blir sett på med mildere øyne (av hverandre?) enn de som bare sporadisk er innom - og kanskje som i tillegg (Gud forby) ikke kan skilte med fast og godkjent nick!!!

Jaja....

UTROLIG BRA SVAR!! Jeg tror virkelig du er inne på noe vesentlig der! Beklageligvis kan man vel si..

Skrevet

Sukk.

JA, jeg unner ikke andre kvinnfolk noe som helst :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...