Gå til innhold

Lykken smiler stort til meg!!!!!!!!! *YES*

Anbefalte innlegg

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

4

• flisa

2

• mariaflyfly

2

• keinstein

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

JA, jeg unner ikke andre kvinnfolk noe som helst :)

Det er også interessant å se at enkelte er så veldig rivaliserende, mens andre ikke er det i det hele tatt.

Jeg har sett noe av det, og grøsser av hvor grotesk det kan bli. F eks er jeg overrasket over hvor langt det er mulig å kaste en giftering, og hvor mye oppstyr det blir når vedk angrer.

:-\

Gjest tintintin
Skrevet

Knall hvis dette ordner seg, Barbie Star!

Sikker på at du har hatt mange tunge stunder pga. din "kjipe stefar":-)

MEN: Det er med forskrekkelse jeg ser at du er strålende fornøyd med å ha lånt mannens bil til JOBB.

Hva for en Barbie er du da?

Regner med at du snart kommer til sans og samling og lar dette forholdet gli over i verdige former, du må selvfølgelig ha dagene fri til shopping o.l., hva er pointet ellers, lissom?

Lykke til da!

Skrevet

*LOL*

Jeg synes det var en stund siden vi hadde hatt "komitimen" din her nå - begynte nesten å savne noe å le av :-)

"........................................."

Skrevet

Det lurer jeg på! Det er mulig at disse innleggene hennes er ren skjær svada, men hva om det ikke er det??

Det hun tar opp i sine innlegg er jo nøyaktig det samme som alle dere andre gjør:

"Perfekte små husmødre" som kappes om å kle barna best, vaske huset best, ha best/oftest sex, tjene best osv osv...

Hvis en av de "godkjente" damene her på DOL hadde kommet inn med liknende gladmelding om kjæreste, mann, barn etc så ville man ha ojjet over seg med lykkeønskninger. Barbie star får kun spydige kommentarer (med dårlig skjult misunnelse).

Hvorfor er det "værre" at hun lykkes??

Artig i grunn...

Hun provoserer ikke meg, og neppe så mange andre her. At vi ler rått av innleggene hennes er selvsagt fordi de så åpenbart er tull. Selv de verste "husmødrene"/"teskjekjerringene" etc. her inne kan ikke sammenliknes med den svadaen denne personen klarer å knotte ned.

"............................................."

Skrevet

UTROLIG BRA SVAR!! Jeg tror virkelig du er inne på noe vesentlig der! Beklageligvis kan man vel si..

*LOL* Dere fornekter dere jaggu ikke et sekund :-)

"............................................"

Skrevet

Finn deg en annen plass selv din store dust!!!!

Dom som sier at andre er domme, domme domme dom...

"............................................"

Gjest Elextra
Skrevet

Beklager. Historien din kunne vært sann, men det var altfor tydelig, fra omtrent andre linje, at dette var oppsinn .Vet ikke om dette hadde vært en drømmesituasjon for deg (å bli forelsket i en rik og repsektert mann?), men sant var det neppe.

Gjest nå jeg
Skrevet

Beklager. Historien din kunne vært sann, men det var altfor tydelig, fra omtrent andre linje, at dette var oppsinn .Vet ikke om dette hadde vært en drømmesituasjon for deg (å bli forelsket i en rik og repsektert mann?), men sant var det neppe.

Du er bare misunnelig..og ønsker deg en en respektert eldre mann selv..

Mener

Gjest Elextra
Skrevet

Du er bare misunnelig..og ønsker deg en en respektert eldre mann selv..

Mener

Hehe, ok, så mener du det :o).

Skrevet

Ja, er det ikke det vi alle drømmer om. En overlege med stor villa, hushjelp og to biler. Sukk og sukk som jeg misunner deg.

Skrevet

Det lurer jeg på! Det er mulig at disse innleggene hennes er ren skjær svada, men hva om det ikke er det??

Det hun tar opp i sine innlegg er jo nøyaktig det samme som alle dere andre gjør:

"Perfekte små husmødre" som kappes om å kle barna best, vaske huset best, ha best/oftest sex, tjene best osv osv...

Hvis en av de "godkjente" damene her på DOL hadde kommet inn med liknende gladmelding om kjæreste, mann, barn etc så ville man ha ojjet over seg med lykkeønskninger. Barbie star får kun spydige kommentarer (med dårlig skjult misunnelse).

Artig i grunn...

Støtteinnlegg til seg selv er bedårende :-)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Har vært inne på tanken selv om jeg er kvinne jeg også *S*

Kanskje er hun virkelig strålende vakker, og kanskje har hun virkelig nå møtt dømmemannen som vi andre kvinner bare kan se langt etter! Er dette virkelig et så knusende nederlag for oss jenter som verken har utseende eller hellet med oss i jakten på Mannen at vi ikke kan glede oss på henne vegne??

Men jeg har jo lagt merke til at de "godkjente" små fruene her inne blir sett på med mildere øyne (av hverandre?) enn de som bare sporadisk er innom - og kanskje som i tillegg (Gud forby) ikke kan skilte med fast og godkjent nick!!!

Jaja....

De som ikke har fast nick blir uglesett av en veldig enkel grunn - erfaring.

De som kritiserer, sjikanerer og troller er alltid anonyme. Ønsker du ikke å bli assosiert med dem, så skaff deg et fast nick.

Så enkelt er det.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Artig i grunn...

Barbie Star provoserer meg ikke. Men siden hun heller ikke morer meg, så bruker jeg å hoppe elegant over innleggene hennes.

Gjest sissiane
Skrevet

Så kjekt å se deg igjen Barbie! Det har vært så kjedlig her denne uka når du ikke har vært her... Du krydrer opp tilværelsen på DOL :D

Gjest Ikke så naiv
Skrevet

De som ikke har fast nick blir uglesett av en veldig enkel grunn - erfaring.

De som kritiserer, sjikanerer og troller er alltid anonyme. Ønsker du ikke å bli assosiert med dem, så skaff deg et fast nick.

Så enkelt er det.

Så de med faste nick troller aldri? Hvor godtroende er du egentlig? Tror du ikke de faste nickene har andre nick de troller med? Jo!

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Så fint!

Men er ikke 55 år litt gammelt da? Litt for gammelt for meg det til og med.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Så de med faste nick troller aldri? Hvor godtroende er du egentlig? Tror du ikke de faste nickene har andre nick de troller med? Jo!

Kjære deg, nå er det du som er naiv, og ikke minst anonym!

Det er jo nettopp det jeg sier, at det trolles med anonyme nick. Om disse personene også har faste nick ved siden av, spiller ingen rolle!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...