Gjest Ikke så naiv Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Kjære deg, nå er det du som er naiv, og ikke minst anonym! Det er jo nettopp det jeg sier, at det trolles med anonyme nick. Om disse personene også har faste nick ved siden av, spiller ingen rolle! Men da burde de med faste nick også bli uglesett?? For noen (mange?) av de med faste nick driver selvsagt og slenger dritt under andre nick. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Men da burde de med faste nick også bli uglesett?? For noen (mange?) av de med faste nick driver selvsagt og slenger dritt under andre nick. Så lenge du bruker ditt faste nick blir du ikke uglesett. Så bruk fast nick, i stedet for å angripe andre under anonymt nick. Ble det klarere nå? 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 mest av alt lurer jeg på hvem du egentlig er av de faste her inne 0 Siter
Gjest Barbie Ken Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 NEI!!!! Jeg som hadde sett for meg en fremtid for meg og deg sammen... Virkelig lei meg nå Men du har vel kanskje planer om å arve legen om ikke så lenge, så vi kan leve lykkelig i det store huset med de kule bilene og hushjelpen:) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Barbie Star provoserer meg ikke. Men siden hun heller ikke morer meg, så bruker jeg å hoppe elegant over innleggene hennes. Da er vi to. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Og hviken kjent doler er du som morer deg og oss andre med de virkelige overfladiske eksemplene med hvordan kvinner kan være. LOL Det lurer jeg også på... 0 Siter
morsan Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 NEI!!!! Jeg som hadde sett for meg en fremtid for meg og deg sammen... Virkelig lei meg nå Men du har vel kanskje planer om å arve legen om ikke så lenge, så vi kan leve lykkelig i det store huset med de kule bilene og hushjelpen:) har du ikke fulgt med i ditt eget liv? Det har jo lenge vært kjent at det er slutt mellom dere to! ;-) http://www.nationen.no/Utenriks/article876992.ece?service=print 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.