Gå til innhold

Lykken smiler stort til meg!!!!!!!!! *YES*

Anbefalte innlegg

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

4

• flisa

2

• mariaflyfly

2

• keinstein

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ikke så naiv
Skrevet

Kjære deg, nå er det du som er naiv, og ikke minst anonym!

Det er jo nettopp det jeg sier, at det trolles med anonyme nick. Om disse personene også har faste nick ved siden av, spiller ingen rolle!

Men da burde de med faste nick også bli uglesett?? For noen (mange?) av de med faste nick driver selvsagt og slenger dritt under andre nick.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Men da burde de med faste nick også bli uglesett?? For noen (mange?) av de med faste nick driver selvsagt og slenger dritt under andre nick.

Så lenge du bruker ditt faste nick blir du ikke uglesett.

Så bruk fast nick, i stedet for å angripe andre under anonymt nick.

Ble det klarere nå?

Gjest mirakel*2?
Skrevet

mest av alt lurer jeg på hvem du egentlig er av de faste her inne

Gjest Barbie Ken
Skrevet

NEI!!!! Jeg som hadde sett for meg en fremtid for meg og deg sammen... Virkelig lei meg nå:(

Men du har vel kanskje planer om å arve legen om ikke så lenge, så vi kan leve lykkelig i det store huset med de kule bilene og hushjelpen:)

Skrevet

Barbie Star provoserer meg ikke. Men siden hun heller ikke morer meg, så bruker jeg å hoppe elegant over innleggene hennes.

Da er vi to.

Skrevet

Og hviken kjent doler er du som morer deg og oss andre med de virkelige overfladiske eksemplene med hvordan kvinner kan være. LOL

Det lurer jeg også på...

Skrevet

NEI!!!! Jeg som hadde sett for meg en fremtid for meg og deg sammen... Virkelig lei meg nå:(

Men du har vel kanskje planer om å arve legen om ikke så lenge, så vi kan leve lykkelig i det store huset med de kule bilene og hushjelpen:)

har du ikke fulgt med i ditt eget liv? Det har jo lenge vært kjent at det er slutt mellom dere to! ;-)

http://www.nationen.no/Utenriks/article876992.ece?service=print

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...