Gjest -ei som håper spiren vil klamre seg fast ved neste graviditet Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Var på UL på fredag. Var da i min 13 uke av sv.skapet. Fikk da påvist en MA! Fosteret hadde vært dødt siden uke 9, men kroppen trodde fortsatt den var gravid. Var på utskrapning i går.. Og lurer på når det er "greit" å begynne å prøve igjen? Ble gravid på p-piller denne gangen, så jeg tror og håper at vi ikke blir noen slitere.. Er det stor sjans for SA/MA igjen etter noe slikt?! Dette var en skikkelig psykisk knekk jeg håper vi slipper igjen.. Kom jo som lyn fra klar himmel.. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Stakkars dere, dette var ikke noe koselig. Sa legen noe om når dere kunne prøve igjen? Noen leger anbefaler å vente til du har hatt en normal menstruasjon før dere prøver igjen. Da skal liksom livmorveggen være "renset". Andre igjen sier det bare er å sette i gang. Hvorvidt du har større sjanse for en ny SA/MA, vet jeg ikke. Men jeg hadde ikke latt det stoppe meg... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.