Gjest `gunnrittann Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 jeg har bakt kaker og invitert mine barn,men dem hadde ikke tid til å komme... Hvordan er det med dere? ( Flere som føler seg l9itt gemt også kanskje..?) 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Jeg har fått telefon fra dattera mi som var på vei til jobben. Men hun kommer i morra for da skal vi til mora mi som fyller 80 år. 0 Siter
amber sun Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Kanskje ikke alle som syns det er noe stas å styre så mye "bare fordi det er morsdag". Syns det er godt at vi ikke har noe spesielt forhold til disse dagene jeg. Har ikke gjort noe her heller, og det er heller ikke noe jeg savner. Mye kjekkere at 6åringen når hun selv har lyst, sier at "jeg elsker deg mamma! du er den beste mamma i hele verden!" helt uten noen grunn som f eks morsdag. :-) 0 Siter
Gjest utrolig fin dag Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Utrolig masse: I går kveld bakte min 12-åring sukkerbrød (jeg måtte bare ta ut av ovnen for henne - ellers alt selv) og det er "i all hemmelighet" blitt en bløtkake som skal serveres nå etter middag.... I morges kom begge jentene opp på senga med brett m havrekjeks (!) og kaffe, nydelige kort og et flott bilde den eldste har malt - av et rådyr i snøen. Jeg blir helt rørt hver gang det er morsdag - tenk at jeg er så heldig å ha så flotte jenter! (Er alene med dem). 0 Siter
tonie Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Jeg fikk frokost på senga, blomsterbukett og et kjempefint smykke. Sånn er det når man er supermamma, hehe. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Ser egentlig ingen stor grunn til å feire morsdag, hadde ikke vært noen krise om det ble glemt. Men det var jo koselig å få sove litt lenger og bli vekket med kaffe, kake og et hjemmelaget kort på sengen i dag, da! ). 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 huff stakkar, det var nok kjipt...... Du får innvitere noen venner på kake i dag du da!! Kom til å tenke på en sang jeg hørte Bjøro Håland sang en gang. Den handlet om å bli glemt på fødselsdagen. Trist sang. Håper dagen lyser opp for deg likevel. Joda jeg har fått oppmerksomhet fra barna, men de bor hjemme enda de. 0 Siter
Gjest uten signatur Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Ingen oppmerksomhet her i gården nei! Guttene mener at morsdagen bare er laget av handelsstanden, så den skal iallefall ikke de støtte. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Vi markerer ikke mors- eller farsdagen, har ikke noen tradisjon for det. Verken hjemmefra med våre foreldre, eller nå som vi er foreldre selv. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Jeg er motstander av slike dager. Men det er alltid hyggelig å få tulipaner. 0 Siter
Lucretia Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Min mor bor langt borte, og var dessuten ikke hjemme i helgen (kom hjem i kveld). Men da hun kom hjem lå iallefall en bukett med tulipaner fra meg og min søster på trappa. Så da ble hun glad 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.