Gå til innhold

Mødre-har dere fått noe oppvartning på morsdagen?

Anbefalte innlegg

Gjest `gunnrittann
Skrevet

jeg har bakt kaker og invitert mine barn,men dem hadde ikke tid til å komme...

Hvordan er det med dere?

(

Flere som føler seg l9itt gemt også kanskje..?)

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg har fått telefon fra dattera mi som var på vei til jobben. Men hun kommer i morra for da skal vi til mora mi som fyller 80 år.

Skrevet

Kanskje ikke alle som syns det er noe stas å styre så mye "bare fordi det er morsdag".

Syns det er godt at vi ikke har noe spesielt forhold til disse dagene jeg. Har ikke gjort noe her heller, og det er heller ikke noe jeg savner.

Mye kjekkere at 6åringen når hun selv har lyst, sier at "jeg elsker deg mamma! du er den beste mamma i hele verden!" helt uten noen grunn som f eks morsdag.

:-)

Gjest utrolig fin dag
Skrevet

Utrolig masse: I går kveld bakte min 12-åring sukkerbrød (jeg måtte bare ta ut av ovnen for henne - ellers alt selv) og det er "i all hemmelighet" blitt en bløtkake som skal serveres nå etter middag.... I morges kom begge jentene opp på senga med brett m havrekjeks (!) og kaffe, nydelige kort og et flott bilde den eldste har malt - av et rådyr i snøen. Jeg blir helt rørt hver gang det er morsdag - tenk at jeg er så heldig å ha så flotte jenter! (Er alene med dem).

Skrevet

Jeg fikk frokost på senga, blomsterbukett og et kjempefint smykke. Sånn er det når man er supermamma, hehe.

Gjest Elextra
Skrevet

Ser egentlig ingen stor grunn til å feire morsdag, hadde ikke vært noen krise om det ble glemt.

Men det var jo koselig å få sove litt lenger og bli vekket med kaffe, kake og et hjemmelaget kort på sengen i dag, da! :o).

Annonse

Skrevet

huff stakkar, det var nok kjipt...... Du får innvitere noen venner på kake i dag du da!! Kom til å tenke på en sang jeg hørte Bjøro Håland sang en gang. Den handlet om å bli glemt på fødselsdagen. Trist sang.

Håper dagen lyser opp for deg likevel. Joda jeg har fått oppmerksomhet fra barna, men de bor hjemme enda de.

Gjest uten signatur
Skrevet

Ingen oppmerksomhet her i gården nei! Guttene mener at morsdagen bare er laget av handelsstanden, så den skal iallefall ikke de støtte.

Skrevet

Vi markerer ikke mors- eller farsdagen, har ikke noen tradisjon for det. Verken hjemmefra med våre foreldre, eller nå som vi er foreldre selv.

Skrevet

Jeg er motstander av slike dager. Men det er alltid hyggelig å få tulipaner. :)

Skrevet

Min mor bor langt borte, og var dessuten ikke hjemme i helgen (kom hjem i kveld). Men da hun kom hjem lå iallefall en bukett med tulipaner fra meg og min søster på trappa. Så da ble hun glad :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...