Gå til innhold

Presang til mora mi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg visste ikke at det gikk an å bli så dement. Det er overhodet ingenting der inne, kun noen enkle ting. Hun har ikke engang skjønt at faren min er død. Jeg tror ikke hun husker ham lenger.

Dette må være kjempevanskelig for dere rundt ho. Men blir man sånn gradvis? Kan altfor lite om dette....

Skrevet

Dette må være kjempevanskelig for dere rundt ho. Men blir man sånn gradvis? Kan altfor lite om dette....

Her har det gått gradvis i hvert fall. Tatt ca 20 år, hun startet da hun var 60 og så tok det nok 10 år før noen skjønte det.

Skrevet

Det er som regel slik. Vi vil så gjerne være snille, men av og til er det mer for vår egen del enn for den vi vil glede.

Det er utrolig vanskelig å vite hva man skal gjøre for at folk skal ha det bedre når de ikke klarer å uttrykke det på noen måte.

Skrevet

Har du prøvd med en cd med sanger fra da hun var ung? Selvom hun ikke er intr. i musikk hender det at det slår an med sånne mimresanger...

Skrevet

Har du prøvd med en cd med sanger fra da hun var ung? Selvom hun ikke er intr. i musikk hender det at det slår an med sånne mimresanger...

Hun sitter aldri rolig men vandrer hele tida bortsett fra når jeg er der og gir henne sigaretter. De som jobber der får henne ikke til å sitte stille når det er mat engang så hun går rundt og spiser av andres tallerken eller står på kjøkkenet. Kun ved middagen hun sitter stille.

Skrevet

Hva med et bilde, en collage, av familien din. Skriv navn og "tittel" på dere, f.eks. Dorthe datter til ..... Så har iallefall pleierne og besøkene noe å samtale med henne om. Du kan jo leke deg i photoshop!

Skrevet

Hva med et bilde, en collage, av familien din. Skriv navn og "tittel" på dere, f.eks. Dorthe datter til ..... Så har iallefall pleierne og besøkene noe å samtale med henne om. Du kan jo leke deg i photoshop!

Hun har masse bilder av oss alle men er ikke interessert. Hun blir nesten litt aggressiv, jeg lurer på om hun kanskje forstår at det er noe hun burde huske.

Dette her er kjempevanskelig, jeg vil gjerne gjøre noe som hun blir glad for :o)

Skrevet

Da tar du med litt frukt og godis og forer henne.

Ja. jeg tror det blir det + noen tulipaner :o)

Skrevet

Det er utrolig vanskelig å vite hva man skal gjøre for at folk skal ha det bedre når de ikke klarer å uttrykke det på noen måte.

Ja! Men tror du ikke at hun vil være mer enn fornøyd med å få noe av det hun liker, og besøk av deg da?

Skrevet

Stor bukett tulipaner, kake og godis høres ut som en veldig god plan. :)

Skrevet

Ja! Men tror du ikke at hun vil være mer enn fornøyd med å få noe av det hun liker, og besøk av deg da?

Hun ble veldig fornøyd. Bløtkake, 60 tulipaner i alle farger og to av ungene og meg på besøk + en pose med smørbukk karameller :o)

Skrevet

Stor bukett tulipaner, kake og godis høres ut som en veldig god plan. :)

Det slo an. Vi stilte med 60 tulipaner, bløtkake, solo og smørbukk :o)

Skrevet

Hun ble veldig fornøyd. Bløtkake, 60 tulipaner i alle farger og to av ungene og meg på besøk + en pose med smørbukk karameller :o)

Høres kjempeflott og trivelig ut!

Skrevet

Det slo an. Vi stilte med 60 tulipaner, bløtkake, solo og smørbukk :o)

Gode ting :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...