Gå til innhold

Flybilletter innad i USA

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg skal bestille flybillett fra en by til en annen innad i USA, men gjøre bestillingen fra Norge - hvordan gjør jeg det?

Gjest Calóni
Skrevet

Noen flyselskaper godtar ikke det. Vi skulle fly innenlands i USA en gang, og måtte vente til vi kom til landet før vi kunne bestille. Mange flyselskaper krever at reisen bestilles fra landet der den påbegynnes.

Skrevet

Bestill på nettsiden til det aktuelle flyselskapet.

Men det er flere aktuelle, hvordan finner jeg den som er billigst?

Skrevet

Noen flyselskaper godtar ikke det. Vi skulle fly innenlands i USA en gang, og måtte vente til vi kom til landet før vi kunne bestille. Mange flyselskaper krever at reisen bestilles fra landet der den påbegynnes.

Takk for svar. Jeg lurte litt på om det kunne være noe slikt. Skal undersøke litt mer.

Skrevet

Men det er flere aktuelle, hvordan finner jeg den som er billigst?

Du kan jo gå til et reisebyrå? Riktignok tar de seg litt betalt for tjenesten, men det skulle vel bare mangle....

En hundrelapp fra eller til har du sikkert råd til.

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg ville sendt en mail til et norsk reisebyrå og bedt om tilbud. De tar jo gjerne et ekspedisjonsgebyr, men det utgjør jo ikke så mye.

Vil du unngå dette gebyret, men er ellers fornøyd med tilbudet, kontakter du det foreslåtte flyselskapet direkte.

Har ikke prøvd denne fremgangsmåten, men det var antakelig hva jeg ville gjort.

Gjest Calóni
Skrevet

Jeg ville sendt en mail til et norsk reisebyrå og bedt om tilbud. De tar jo gjerne et ekspedisjonsgebyr, men det utgjør jo ikke så mye.

Vil du unngå dette gebyret, men er ellers fornøyd med tilbudet, kontakter du det foreslåtte flyselskapet direkte.

Har ikke prøvd denne fremgangsmåten, men det var antakelig hva jeg ville gjort.

Forrige gang jeg skulle ut og reise, så lurte vi litt på om vi skulle kjøpe billett til en som bor i USA, og hørte med flyselskapet vi bestilte igjennom om de kunne gi oss noe tilbud på det. Men de sa at billetten må kjøpes i det landet reisen påbegynnes, så de kunne ikke hjelpe oss.

Vi slo fra oss planen om å ta med dette ekstra reisefølget av andre årsaker.

Men vi planla også en tur innenriks i USA, og da måtte vi, som jeg skrev til jubalong, vente til vi kom til USA.

Altså sa både norske og amerikanske reiseselskaper nei. Forbanna tungvindt..:/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...