Gå til innhold

ER det virkelig slik at....

Anbefalte innlegg

Gjest sjøstjerna
Skrevet

ER det virkelig slik at det vanlige er at "alle" har hatt one night stand (ons). At de flest debuterer tidlig (inspirert av tråd lenger ned ang 13 åring).

Eller er det bare noe "de" sier- "de" som tilhører gruppen som var tidlig ute- og som har hatt mange ons?

Fortsetter under...

Gjest Ikke signert
Skrevet

Var 15 år første gangen og har hatt ca. 5 ons.

Skrevet

Var 15 år første gangen og har hatt ca. 5 ons.

Ingen ons, kjempehappy for det også!

Skrevet

Ingen ons, kjempehappy for det også!

Hvorfor er du happy for det?

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Det jeg egentlig lurer på om ikke det her er et spill....

At det fremstilles som om at de fleste debutere tidlig- og har ons.

Mens realiteten er at mange/de fleste liker vente lengst mulig, og ha få partnere.

Men så er media- og noen sterke meninger- ute å forteller at man er aseksuell og rar- dersom man vil vente. Og dersom man ikke vil ha ons.

Er jeg helt på jorde?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Det jeg egentlig lurer på om ikke det her er et spill....

At det fremstilles som om at de fleste debutere tidlig- og har ons.

Mens realiteten er at mange/de fleste liker vente lengst mulig, og ha få partnere.

Men så er media- og noen sterke meninger- ute å forteller at man er aseksuell og rar- dersom man vil vente. Og dersom man ikke vil ha ons.

Er jeg helt på jorde?

Mener du at det er en sammenheng mellom det å debutere tidlig og ha ons? :)

Annonse

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Mener du at det er en sammenheng mellom det å debutere tidlig og ha ons? :)

Nei, ikke nødvendigvis.

Skrevet

Da er iallefall ikke jeg blant de "normale".... Kan selvsagt ha noe med at jeg var 17 år gammel når jeg ble kjæreste med mannen min da. Hadde kjærester før dette også, men de var ikke ONS's ;-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Nei, ikke nødvendigvis.

Ok..jeg bare lurte =)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Da er iallefall ikke jeg blant de "normale".... Kan selvsagt ha noe med at jeg var 17 år gammel når jeg ble kjæreste med mannen min da. Hadde kjærester før dette også, men de var ikke ONS's ;-)

ONS-kjærester? Hi hi.. ;o)

Skrevet

Jeg debuterte da jeg var noen mnd eldre enn 16 år, og da med han jeg hadde vært sammen med i 1/2 år.

Jeg har hatt et par ons, og synes ikke det var noe særlig å trakte etter.

Hva som er vanlig vet jeg ikke, men anser ikke meg selv som så veldig uvanlig.

Skrevet

ONS-kjærester? Hi hi.. ;o)

Der ser du!! Jeg skjønner ikke engang hva jeg snakker om *ler*

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg vet ikke om jeg helt fikk tak på hva du mente her.

Jeg debuterte da jeg var 19. Det var ons.

Jeg var alltid forelsket med de jeg hadde sex med, med unntak av et par stykker som heller ikke var noe vellykket.

Er man ikke tiltrukket av mannen,blir heller ikke sex`en noe bra.

Mannen min traff jeg da jeg var 23 år.

Annonse

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Jeg vet ikke om jeg helt fikk tak på hva du mente her.

Jeg debuterte da jeg var 19. Det var ons.

Jeg var alltid forelsket med de jeg hadde sex med, med unntak av et par stykker som heller ikke var noe vellykket.

Er man ikke tiltrukket av mannen,blir heller ikke sex`en noe bra.

Mannen min traff jeg da jeg var 23 år.

Enig med deg at hovedinnlegget ble rotete. Skrev før jeg hadde fått formulert konkret problemstilling.

Men folk er jo greie og forsøker svare allikevel.

:-)

Skrevet

Ingen ONS her, men så traff jeg mannen min når jeg var 17 også da. Er forøvrig ikke noe jeg føler jeg har gått glipp av heller ;-)

Gjest og selvfølgelig er jeg anonym
Skrevet

jeg tipper at jeg representerer unntaket her

jeg er 25 år, har hatt kjæreste men har ikke hatt sex. Rett og slett fordi jeg ikke har funnet drømmeprinsen enda. Og når jeg finner drømmeprinsen og vi begge er klare for det så skal vi gjøre det.

Men alle er forskjellige. Noen føler for å gjøre det tidlig, andre vil vente.

ikke noe galt i det

Gjest bygdehora;)
Skrevet

Har hatt mange ONS. Mellom 15 og 20 tenker jeg.

Er 28 år. Debuterte da jeg var 17.

Angrer ikke på noenting i mitt sexliv.

Skrevet

Jeg har aldri hatt inntrykk av at "alle" har ons eller debuterer tidlig.

Gjest Anonym jeg også, dessverre
Skrevet

jeg tipper at jeg representerer unntaket her

jeg er 25 år, har hatt kjæreste men har ikke hatt sex. Rett og slett fordi jeg ikke har funnet drømmeprinsen enda. Og når jeg finner drømmeprinsen og vi begge er klare for det så skal vi gjøre det.

Men alle er forskjellige. Noen føler for å gjøre det tidlig, andre vil vente.

ikke noe galt i det

Du er ikke alene. Det er synd at det skal være sånn at man ikke vil stå frem og fortelle at man har ventet med sex for å slippe rare kommentarer, men slik er det nå engang.

Jeg hadde ikke sex før jeg var 24 år. Men da var jeg nygift og så ingen grunn til å vente lenger. Jeg er fortsatt lykkelig gift, har et meget godt sexliv og dermed bare hatt en sexpartner.

Jeg hadde også mange kjærester tidliger, så det var ikke det som begrenset meg ;-)

Skrevet

Tror det kommer an på hvem du snakker med. Kan telle på én hånd de jeg vet om som har hatt ONS. Kan også telle på én hånd de jeg kjenner som har debutert før de var 18.

Jeg var 20 da jeg debuterte seksuelt og jeg har aldri hatt ONS :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...