bb71 Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Tror nesten alle jeg kjenner har hatt ons. da... Er man ung og på fylla er det lett å la seg rive med! Men de fleste jeg kjenner har vært 16-20 når de har debutert da. 0 Siter
Gjest renseren Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 De fleste her inn burde hatt besøk av renseren vi så på tv i kveld. 0 Siter
Lula Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Jeg var 18 da jeg debuterte, og har aldri hatt ons. Dvs. jeg har bare hatt mannen min jeg, og nå blir jeg snart 30. De fleste av venninnene mine har hatt ons og debuterte tidl. 0 Siter
Gjest riggy Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Ons.er en ting,men en venninne,noe yngre enn meg,fortalte at hun hadde hatt KK.Jeg lurte på hva det var og fikk til svar: "knullekompis". Ja,hva har man ikke venner- kompiser til? 0 Siter
Gemini Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Det jeg egentlig lurer på om ikke det her er et spill.... At det fremstilles som om at de fleste debutere tidlig- og har ons. Mens realiteten er at mange/de fleste liker vente lengst mulig, og ha få partnere. Men så er media- og noen sterke meninger- ute å forteller at man er aseksuell og rar- dersom man vil vente. Og dersom man ikke vil ha ons. Er jeg helt på jorde? Jeg tror begge deler er vanlig, ganske likelig fordelt kanskje... Men de ONS jeg måtte ha hatt i mine yngre dager er i grunnen ikke noe jeg "kringkaster" til alle og enhver... hehe 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Jeg er ikke alle. Har aldri hatt ONS og var lovlig da jeg debuterte. 0 Siter
Lucretia Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Debuterte som 18-åring. Aldri hatt ONS. Etter min første (som jeg var samboer med), var jeg singel i halvannet år før jeg ble sammen med han jeg er sammen med nå. Følte aldri noe behov for ONS (eller KK som andre nevnte nedenfor ) Så med andre ord, jeg har bare hatt to menn og har vært sammen med de begge over lengre tid. 0 Siter
Gjest nok med en Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Jeg er ikke alle. Har aldri hatt ONS og var lovlig da jeg debuterte. Jeg også å det er hærlig å tenke på!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.