Gå til innhold

ER det virkelig slik at....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror nesten alle jeg kjenner har hatt ons. da... Er man ung og på fylla er det lett å la seg rive med! Men de fleste jeg kjenner har vært 16-20 når de har debutert da.

Fortsetter under...

Gjest renseren
Skrevet

De fleste her inn burde hatt besøk av renseren vi så på tv i kveld.

Skrevet

Jeg var 18 da jeg debuterte, og har aldri hatt ons. Dvs. jeg har bare hatt mannen min jeg, og nå blir jeg snart 30.

De fleste av venninnene mine har hatt ons og debuterte tidl.

Skrevet

Ons.er en ting,men en venninne,noe yngre enn meg,fortalte at hun hadde hatt KK.Jeg lurte på hva det var og fikk til svar: "knullekompis". Ja,hva har man ikke venner- kompiser til?

Skrevet

Det jeg egentlig lurer på om ikke det her er et spill....

At det fremstilles som om at de fleste debutere tidlig- og har ons.

Mens realiteten er at mange/de fleste liker vente lengst mulig, og ha få partnere.

Men så er media- og noen sterke meninger- ute å forteller at man er aseksuell og rar- dersom man vil vente. Og dersom man ikke vil ha ons.

Er jeg helt på jorde?

Jeg tror begge deler er vanlig, ganske likelig fordelt kanskje...

Men de ONS jeg måtte ha hatt i mine yngre dager er i grunnen ikke noe jeg "kringkaster" til alle og enhver... hehe

skorpionfisken
Skrevet

Jeg er ikke alle. Har aldri hatt ONS og var lovlig da jeg debuterte.

Annonse

Skrevet

Debuterte som 18-åring. Aldri hatt ONS. Etter min første (som jeg var samboer med), var jeg singel i halvannet år før jeg ble sammen med han jeg er sammen med nå. Følte aldri noe behov for ONS (eller KK som andre nevnte nedenfor :P )

Så med andre ord, jeg har bare hatt to menn og har vært sammen med de begge over lengre tid.

Gjest nok med en
Skrevet

Jeg er ikke alle. Har aldri hatt ONS og var lovlig da jeg debuterte.

Jeg også å det er hærlig å tenke på!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...