Gjest KariKruskakli Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Var på fjellet i helga. Hadde en stygg hoste og fikk ei skikkelig hostekule mens jeg satt på do. Så skjedde det et eller annet med ryggen min og jeg kunne hverken bøye meg eller sitte. Ble ikke noen skitur på meg nei. Nå er jeg så dopa på tabletter at jeg kan sitte her ei stund, og litt sympati mottas med takk:) 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Uffda...!Så uheldig du var. Håper du blir fin i ryggen igjen snart. :-) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Uffda...!Så uheldig du var. Håper du blir fin i ryggen igjen snart. :-) Vi har fysioterapeut på jobben og håper jeg kan få en hastetime hos han. 0 Siter
keinstein Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 En forstrekning. Stakkars deg. Prøv å holde ryggen varm og i ro. 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Du har min fulle sympati. Vondt i ryggen er skikkelig vondt, du får trøste deg med at det ikke er farlig ) God bedring! 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Du har min fulle sympati. Vondt i ryggen er skikkelig vondt, du får trøste deg med at det ikke er farlig ) God bedring! Ja, det er de som har det verre enn meg. Måtte bare syte litt:) Jeg hadde et fall i slalombakken for 3-år siden og siden har jeg fått dette med jevne mellomrom, men det går alltid over. Jeg skal karre meg på jobb i morgen og ordne meg med ei pute i ryggen. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 En forstrekning. Stakkars deg. Prøv å holde ryggen varm og i ro. Takk! Ja det er så synd på meg at! 0 Siter
keinstein Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Takk! Ja det er så synd på meg at! Sett ut plakat: Visning: Ynkelig menneske med behov for sympati! Det kommer sikkert noen innom. :-) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Sett ut plakat: Visning: Ynkelig menneske med behov for sympati! Det kommer sikkert noen innom. :-) He he, får gjøre det:) Jeg skal innrømme at det var litt deilig å bare kunne ligge i sofaen å se på at mannen min vasket i dag, før vi dro derifra:) Det er søren ikke hvert 10-år slikt skjer. Et underlig syn. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Sånt kommer med alderen:-) Ja, jeg er stygt redd for det:) Faren min har det og nå ser det ut som jeg også har et svakt punkt nederst i ryggen. Vi har for lange rygger, tror jeg. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Alt er en overgang, sa reven, han ble flådd... Stakkars deg, det høres ikke godt ut! God bedring ) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Alt er en overgang, sa reven, han ble flådd... Stakkars deg, det høres ikke godt ut! God bedring ) Takk:) 0 Siter
Gyda Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Stakkars deg, da! Håper det over fort over da, for slik er det ikke noe morsomt å ha det. 0 Siter
bb71 Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Stakkars deg ja!!! Men så deilig å se på manne i arbeid med vaskebøtta! Aldri så galt at det ikke er godt for noe! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Ta en tur til en Naprapat. Det funker ti ganger bedre enn fysioterapi og kiropraktikk. Jeg lover!! 0 Siter
mrxx Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Huffda, føler virkelig med deg, jeg vet godt hvordan det er å ha vondt i ryggen. Jeg må trene jevnt for ikke å få tilbakefall av det harde slaget. Jeg får det av og til, men ikke så ille som jeg har hatt tre ganger. Det er mildt sagt vannvittig vondt. 0 Siter
flisa Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Sympati sendes herved: :*~*:._.:*~*:._.:*~*:._.:*~*:._.:*~*:._.:*~*:._.:*~*:._.:*~*:._.:*~*:. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Stakkars deg, da! Håper det over fort over da, for slik er det ikke noe morsomt å ha det. Det håper jeg også, for nå gjør det så jæ... vondt hver gang jeg skal hoste, og jeg hoster som en gammel mann nå. Foresten så går jeg som en gammel mann også Lækker ja:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.