Klara Q Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Hehe. Nokså klønete sagt. Jeg holder på å motta en ufattelig svær mail fra noen. Det har stått "mottar mail" i hele dag, og antall mail bare øker på. De andre mailene slipper ikke gjennom pga denne store mailen, som heller ikke ser ut til å komme i mål. Er det noe jeg kan gjøre for å avvise denne ene mailen? Takknemlig for alle forslag! 0 Siter
Åsemor Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Trykk på "stopp" eller noe, gå til webmail og slett mailen, og så sjekk igjen med mail-programmet ditt. 0 Siter
Klara Q Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Skrevet 12. februar 2006 Trykk på "stopp" eller noe, gå til webmail og slett mailen, og så sjekk igjen med mail-programmet ditt. Kommer meg ikke inn på webmail, har ikke passordet for hånd. Kan forhåpentligvis få tilgang til webmail i morgen - så får håpe deg går an å løse det på den måten. Hadde jo håpet jeg kunne ordne det her og nå, jeg, da. Takk for svar i alle fall. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.