Gine S Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Min kjære trenger et trekk til bilen sin, slik at vi slipper å skrape is hver morgen. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt et sånt til han? Fortrinnsvis IRL, ikke på nett. Har de sånt på bensinstasjoner? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Vi kjøpte ett på Clas Ohlson.. Kjøpte det i gave til svigers. De bruker det aldri så du kan godt få det 0 Siter
Gine S Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Skrevet 12. februar 2006 Vi kjøpte ett på Clas Ohlson.. Kjøpte det i gave til svigers. De bruker det aldri så du kan godt få det Hihi - det hadde passet utmerket! Jeg tenkte på clas ohlson, men det så ikke ut til at de hadde det i varesortimentet sitt? Men det er kanskje bare i nettbutikken de ikke har det, da? Jeg stikker innom i morgen! Tusen takk! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Hihi - det hadde passet utmerket! Jeg tenkte på clas ohlson, men det så ikke ut til at de hadde det i varesortimentet sitt? Men det er kanskje bare i nettbutikken de ikke har det, da? Jeg stikker innom i morgen! Tusen takk! Vi kjøpte det i Stavanger iallefall. Hvis det er til noe hjelp De har det nok på de andre butikkene og =) 0 Siter
Gemini Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Vil tro at du finner sånt på Biltema. Den som bare dekker vinduene kalles gjerne tophat. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Hihi - det hadde passet utmerket! Jeg tenkte på clas ohlson, men det så ikke ut til at de hadde det i varesortimentet sitt? Men det er kanskje bare i nettbutikken de ikke har det, da? Jeg stikker innom i morgen! Tusen takk! Jeg mente Biltema! Ikke Clas Olson!! *dumme meg* 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Vil tro at du finner sånt på Biltema. Den som bare dekker vinduene kalles gjerne tophat. Åh..der gikk det opp et lys for meg.. Jeg skrev Clas Ohlson til Gine. Men jeg mente sef. Biltema!! *Flau* He he he 0 Siter
Gemini Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Åh..der gikk det opp et lys for meg.. Jeg skrev Clas Ohlson til Gine. Men jeg mente sef. Biltema!! *Flau* He he he Men de har ofte tilsvarende produkt-utvalg da, så helt på jordet var du jo ikke... :-) Biltema har utrolig mye som overhodet ikke har noe med bil å gjøre. Eksempelvis kjøpte jeg nylig laminerings-lommer på Biltema, de har lamineringsmaskin også! hehe 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Men de har ofte tilsvarende produkt-utvalg da, så helt på jordet var du jo ikke... :-) Biltema har utrolig mye som overhodet ikke har noe med bil å gjøre. Eksempelvis kjøpte jeg nylig laminerings-lommer på Biltema, de har lamineringsmaskin også! hehe Sant nok =) Ja, en sånn så jeg og! Jeg har kjøpt ei kjelve på biltema 0 Siter
Gjest bare en Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Bare hver obs på at en top hat kan ise fast i taket på bilen og dermed være vanskelig å få løs. 0 Siter
Gine S Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Skrevet 12. februar 2006 Jeg mente Biltema! Ikke Clas Olson!! *dumme meg* Ah... Jeg kan gå til clas ohlson, men biltema er langt uti huttiheita, så dit kommer jeg meg ikke uten bil - og det er jo min kjære som har bil... Hmmm... Takk uansett! 0 Siter
Gine S Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Skrevet 12. februar 2006 Bare hver obs på at en top hat kan ise fast i taket på bilen og dermed være vanskelig å få løs. Takk for tipset! 0 Siter
Gine S Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Skrevet 12. februar 2006 Vil tro at du finner sånt på Biltema. Den som bare dekker vinduene kalles gjerne tophat. Du tror ikke at en eller annen slags bensinstasjon eller annen dilldallbutikk kan ha sånt? Biltema ligger helt på andre siden av byen, jeg tenkte jeg skulle kjøpe en sånn som en overraskelse til min kjære, som er bileieren her i huset... 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Ah... Jeg kan gå til clas ohlson, men biltema er langt uti huttiheita, så dit kommer jeg meg ikke uten bil - og det er jo min kjære som har bil... Hmmm... Takk uansett! Du kan sikkert sjekk C.O og.. Som Gemini skrev, de har jo mye av det samme (Biltema og C.O) =) 0 Siter
Gemini Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Du tror ikke at en eller annen slags bensinstasjon eller annen dilldallbutikk kan ha sånt? Biltema ligger helt på andre siden av byen, jeg tenkte jeg skulle kjøpe en sånn som en overraskelse til min kjære, som er bileieren her i huset... Det er ikke umulig. Ta en ringerunde til noen bensinstasjoner da vel :-) Torshov Bilrekvisita og tilsvarende er jo også et naturlig sted å sjekke, hvis det er i nærheten. 0 Siter
Gyda Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Bare hver obs på at en top hat kan ise fast i taket på bilen og dermed være vanskelig å få løs. Er det bare jeg som har dårlige erfaringer med tophat - i tillegg til at den kan fryse fast på taket? Vi hadde en sånn for mange år siden, og det største problemet var i grunn å finne ut hvor vi skulle gjøre av den mellom hver bruk. Etter å ha tatt den av er den jo frossen, og den bør jo tine slik at den er tørr og myk til neste bruk, men hvor får man gjort det innendørs der det ikke blir problematisk med store vanndammer? Er det bare jeg som har manglet fantasi her? ) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Er det bare jeg som har dårlige erfaringer med tophat - i tillegg til at den kan fryse fast på taket? Vi hadde en sånn for mange år siden, og det største problemet var i grunn å finne ut hvor vi skulle gjøre av den mellom hver bruk. Etter å ha tatt den av er den jo frossen, og den bør jo tine slik at den er tørr og myk til neste bruk, men hvor får man gjort det innendørs der det ikke blir problematisk med store vanndammer? Er det bare jeg som har manglet fantasi her? ) Jeg brukte tophat på bilen i flere år før vi fikk garasje. Jeg akn ikke huske at jeg hadde noen problem med den? Jeg antar at jeg bare ristet av snøen og la tophaten i bagasjerommet. Man blir fort glemsk når man har en stor garasje til å skjemme seg (og bilen) bort med :-) Men jeg husker at jeg brukte et heldekkende trekk også, men det ble for tungvint, så jeg foretrakk tophat. 0 Siter
cecily Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Et gammelt pledd duger helt fint til min bil. 0 Siter
Gine S Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Skrevet 13. februar 2006 Du kan sikkert sjekk C.O og.. Som Gemini skrev, de har jo mye av det samme (Biltema og C.O) =) Ingen lykke på CO, og heller ikke på stormarked Rema og Bunnpris tingogtang-butikk... Blir vel en annen valentinsgave da 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.