Gå til innhold

ang. narkomane på toalettet

Anbefalte innlegg

Gjest MinimizeMe
Skrevet

Var på oslo city i dag. Gikk lenge i butikker, men så måtte jeg på toalettet, som vanlig.

I dag så jeg en av disse heroinmisbrukerne igjen. Hun så helt fjern ut. Sløvt blikk, sjanglende gange, blek hud. Du kunne ikke ta feil. Skikkelig ekkelt. Spesielt da hun vasket hendene sine og jeg så alle stikkene oppover.

Er det bare jeg som synes dette er ubehagelig?

Greit at folk er narkomane, og at noen er alkoholikere, men når de viser seg sånn helt åpent så føler jeg meg uvel.

Virker om om oslo city trekker narkomane, særlig toalettene.

Kan de under noen omstendigheter bli nektet å gå der? Når man ser at dette er helt fysisk og helsemessig uforsvarlig? (De kan jo ta overdose på toalettet...)

Har hørt at noen kjøpesentre og bycentra har lagt ned krav om at man ikke får vise seg der påvirka eller gå i sjuskete klær.

Er det et alment problem på alle kjøpesentre? Er det kjøpesentre i Oslo som ikke tiltrekkes av narkomane?

Høres det ikke ut som jeg er veldig bekymra for de narkomane? Og bare vil hjelpe dem? Bare for å sette det litt på spissen...

Gjest M.Angelica
Skrevet

Dette var en dårlig parodi. Dårlig og veldig unødvending!

Skrevet

For ikke å si usannsynlig kjedelig og fantastisk fantasiløs :-)

"............................................"

Gjest M.Angelica
Skrevet

For ikke å si usannsynlig kjedelig og fantastisk fantasiløs :-)

"............................................"

Ikke minst! :)

Gjest MinimizeMe
Skrevet

Hvorfor det? Kan du utdype litt? Både spiseforstyrrede og narkomane er "fanget i et misbruk". Jeg ville med dette prøve å vise hvordan et visst annet innlegg KUNNE oppfattes. (Det var ikke sikkert det var hensikten til forfatteren.)

Skrevet

Hvorfor det? Kan du utdype litt? Både spiseforstyrrede og narkomane er "fanget i et misbruk". Jeg ville med dette prøve å vise hvordan et visst annet innlegg KUNNE oppfattes. (Det var ikke sikkert det var hensikten til forfatteren.)

Du klarte ikke å vise det.

"........................................"

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg synes ikke du lykkes i det du prøver på. Det blir egentlig bare dumt. Sorry..

Gjest MinimizeMe
Skrevet

Du klarte ikke å vise det.

"........................................"

Beklager det da. Var nå iallfall et forsøk;) Jeg er LITT provosert i kveld. Tror jeg bør slutte å skrive snart..ellers kommer det bare mindre fine ord ut her..

Skrevet

Du er helt bak mål -det var ikke sammenlignbart i det hele tatt.

En GOD sammenligning ville vært om du hadde vært på sosialkontoret for å hente penger og det var en luke for "spillegale" der - og at man mens man ventet kunne spille på de 20 maskinene som stod linet opp.

Gjest MinimizeMe
Skrevet

Jeg synes ikke du lykkes i det du prøver på. Det blir egentlig bare dumt. Sorry..

Jeg har vel slanket hjernen min for mye, som de sier. Sukk. Sorry da. *tusler i seng*

Skrevet

Beklager det da. Var nå iallfall et forsøk;) Jeg er LITT provosert i kveld. Tror jeg bør slutte å skrive snart..ellers kommer det bare mindre fine ord ut her..

Få det ut - du er jo abonym likevel - har ikke sett nicket ditt før i kveld i alle fall ;D

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor du fortsatt er provosert, når du har fått vite nøyaktig hva timari mente med innlegget. Og det faktum at så godt som alle andre enn deg og mij overhodet ikke ser det dere "ser" i det som ble skrevet, burde heller gjøre at du vurderer å se litt på reaksjonsmønstre etc. enn å bli provosert. Synes jeg.

"............................................."

Gjest MinimizeMe
Skrevet

Du er helt bak mål -det var ikke sammenlignbart i det hele tatt.

En GOD sammenligning ville vært om du hadde vært på sosialkontoret for å hente penger og det var en luke for "spillegale" der - og at man mens man ventet kunne spille på de 20 maskinene som stod linet opp.

Høh? Har de en egen luke for anorektikere på treningssenter? Der en kan få hjelp? Da har jeg misset den..Er visst litt trøtt, jeg. Hadey, skal ikke plage der mer

Skrevet

Høh? Har de en egen luke for anorektikere på treningssenter? Der en kan få hjelp? Da har jeg misset den..Er visst litt trøtt, jeg. Hadey, skal ikke plage der mer

jadda....:)

Skrevet

okey, glem det da. Jeg skal gå nå. :´(

Du er tilgitt - God natt! :)

Skrevet

Har narkomane på bussen så å si hver dag. De fredligste og høfligste passasjerene vi har. Aldri noe bråk med dem. De plager ikke meg, jeg plager ikke dem. Respekt er en fin ting.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg har vel slanket hjernen min for mye, som de sier. Sukk. Sorry da. *tusler i seng*

Du har ikke slanket hjernen din. :)

Men Timari er en fin person (kjenner henne kun gjennom innlegg her på dol) og hun ville ikke noe vondt med innlegget sitt. Det et du misforstod innlegget hennes, er sef lov. Men du fikk jo forklart hva hun egentlig mente..? Så da blir det bare litt rart at du lager denne tråden nå. :)

Jeg skjønner hva du vil fram til. Dette var bare en litt feil måte og gjøre det på. Hvis du er i situasjonen selv (har sf) så skjønner jeg også godt hvorfor du lot deg provosere.

Jeg mente ikke å være frekk i mine innlegg til deg. Så håper du ikke legger det med mange negative tanker om meg ;o)

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor du fortsatt er provosert, når du har fått vite nøyaktig hva timari mente med innlegget. Og det faktum at så godt som alle andre enn deg og mij overhodet ikke ser det dere "ser" i det som ble skrevet, burde heller gjøre at du vurderer å se litt på reaksjonsmønstre etc. enn å bli provosert. Synes jeg.

"............................................."

Anorektikere er alltid i forsvar, og reagerer alltid sterkt på alle ytringer som kan tolkes som om de lider av en sykdom/symptom som er svært alvorlig.

Det er jo "bare" en psykdom, på lik linje med alle andre psykdommer, vettu.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...