Gå til innhold

ang. narkomane på toalettet

Anbefalte innlegg

Skrevet

...var det virkelig så truende for deg og ditt selvbilde at en tråd her tok for seg hvor alvorlige konsekvensene av anoreksia er?

Gjest MinimizeMe
Skrevet

Anorektikere er alltid i forsvar, og reagerer alltid sterkt på alle ytringer som kan tolkes som om de lider av en sykdom/symptom som er svært alvorlig.

Det er jo "bare" en psykdom, på lik linje med alle andre psykdommer, vettu.

Grrr;)

Men godt det går bra med kona da(?) Så bra at hun har deg til å passe på. *Misunne* ;)

Gjest MinimizeMe
Skrevet

Du har ikke slanket hjernen din. :)

Men Timari er en fin person (kjenner henne kun gjennom innlegg her på dol) og hun ville ikke noe vondt med innlegget sitt. Det et du misforstod innlegget hennes, er sef lov. Men du fikk jo forklart hva hun egentlig mente..? Så da blir det bare litt rart at du lager denne tråden nå. :)

Jeg skjønner hva du vil fram til. Dette var bare en litt feil måte og gjøre det på. Hvis du er i situasjonen selv (har sf) så skjønner jeg også godt hvorfor du lot deg provosere.

Jeg mente ikke å være frekk i mine innlegg til deg. Så håper du ikke legger det med mange negative tanker om meg ;o)

Det går bra, vettu. No hard feelings. Jeg overreageret.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Det går bra, vettu. No hard feelings. Jeg overreageret.

"Jeg overreageret."

Det er lov det og. Men her på dol så må man regne med å få høre det =)

Gjest MinimizeMe
Skrevet

...var det virkelig så truende for deg og ditt selvbilde at en tråd her tok for seg hvor alvorlige konsekvensene av anoreksia er?

Overreagerte vel en smule,da. Unnskyld:´(

Skrevet

Grrr;)

Men godt det går bra med kona da(?) Så bra at hun har deg til å passe på. *Misunne* ;)

Trenger heldigvis ikke å passe på lenger - er et par år siden det stadiet ble tilbakelagt.

Men jeg skal love deg at hun var sint på meg rimelig mange ganger på veien...

Skrevet

Overreagerte vel en smule,da. Unnskyld:´(

Skjønner jo at du reagerte - når man er i en slik situasjon, er det utfordrende å se sin egen situasjon i et speilbilde uten fordreininger.

Skrevet

Beklager. Nå har jeg lest lenger ned i tråden, og jeg flirer av innlegget ditt istedet. Unnskyld. ;)

Skrevet

Nei, det høres ikke ut som om du er bekymret for narkomane, men som om du for enhver pris vi ha dem bort fra ditt eget perfekte liv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...