Gå til innhold

Er det noen våkne her?

Anbefalte innlegg

Gjest Dordy Can
Skrevet

Jeg er våken!! :D

Flott :-)

Kjeder meg sånn..

Derfor synes jeg det er kjekt å Dole litt sjø ;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Flott :-)

Kjeder meg sånn..

Derfor synes jeg det er kjekt å Dole litt sjø ;)

Kjeder meg jeg og.. er egentlig på vei til senga.. men TILTAK :)

Gjest Dordy Can
Skrevet

Kjeder meg jeg og.. er egentlig på vei til senga.. men TILTAK :)

På vei mot senga jeg og. Nå for tida når jeg ikke jobber så er det skikkelig titak å legge seg. Skal opp kl 0900 i morra, men har snudd døgnet totalt.

Pus synes jeg skal legge meg, hun mjauer sånn.. ;-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

På vei mot senga jeg og. Nå for tida når jeg ikke jobber så er det skikkelig titak å legge seg. Skal opp kl 0900 i morra, men har snudd døgnet totalt.

Pus synes jeg skal legge meg, hun mjauer sånn.. ;-)

Jeg jobber heller ikke.. Veldig kjedlig i lengden :/

Gjest Dordy Can
Skrevet

Jeg jobber heller ikke.. Veldig kjedlig i lengden :/

Ja, det er ikke noe særlig det!

Satt akkurat og så på treningstidene på treningsentret nå. Tenkte at jeg kan jo trene litt. Har medlemskap så jeg _bør_ jo være litt mer enn støttemedlem, hehe ;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ja, det er ikke noe særlig det!

Satt akkurat og så på treningstidene på treningsentret nå. Tenkte at jeg kan jo trene litt. Har medlemskap så jeg _bør_ jo være litt mer enn støttemedlem, hehe ;)

Heey..samme som meg.. Jeg har også begynt og trene litt nå. Må ha noe og gjør på om dagene =)

Gjest Dordy Can
Skrevet

Heey..samme som meg.. Jeg har også begynt og trene litt nå. Må ha noe og gjør på om dagene =)

Ja er viktig det. Hadde i utgangspunktet tenkt å stå opp kl 0900 hver dag og gå en god tur. Det hadde vært skikkelig oppbyggelig det.

Men det sklir fort ut.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ja er viktig det. Hadde i utgangspunktet tenkt å stå opp kl 0900 hver dag og gå en god tur. Det hadde vært skikkelig oppbyggelig det.

Men det sklir fort ut.

Jeg prøver og ståd opp tidlig og gå tur/jogge jeg og.. Men plutselig er kl 13.. :P

Gjest Dordy Can
Skrevet

Jeg prøver og ståd opp tidlig og gå tur/jogge jeg og.. Men plutselig er kl 13.. :P

Jeg er verre..i dag våkna jeg og da jeg så på kl var den 14..hvordan skal jeg da få sove i natt liksom? :o

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg er verre..i dag våkna jeg og da jeg så på kl var den 14..hvordan skal jeg da få sove i natt liksom? :o

Jeg kan lett sove til 15 på dagen.. Seriøst! Men så får jeg sef ikke sove på natten..Har snudd døgnet jeg og. ;)

Gjest Dordy Can
Skrevet

Jeg kan lett sove til 15 på dagen.. Seriøst! Men så får jeg sef ikke sove på natten..Har snudd døgnet jeg og. ;)

Det gir ingen god følelse å våkne kl 15 synes jeg..føler at dagen har gått liksom..i morgen må jeg seriøst komme meg opp tidlig, har en del ting å gjøre..eller dvs, "noe" å gjøre he he ;)

Kjipt å ikke ha noe spesielt å gjøre ja.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Det gir ingen god følelse å våkne kl 15 synes jeg..føler at dagen har gått liksom..i morgen må jeg seriøst komme meg opp tidlig, har en del ting å gjøre..eller dvs, "noe" å gjøre he he ;)

Kjipt å ikke ha noe spesielt å gjøre ja.

Jeg tror jeg skal tvinge meg selv til å stå opp tidlig i morgen. Da får jeg kanskje sove litt tidligere til natten igjen =)

Gjest Dordy Can
Skrevet

Jeg tror jeg skal tvinge meg selv til å stå opp tidlig i morgen. Da får jeg kanskje sove litt tidligere til natten igjen =)

Det skal jeg også gjøre. Stå opp 0930 i morra tidlig og stille mobilen ;)

Det er så fristende å bli sittende å Dole, i stedet for å bare legge seg å lese eller noe og så blir man trøtt etterhvert.

Går og legger meg nå, før kl kryper mot firetallet..da er jeg stygt redd for at jeg bare kan vinke farvel til morradagen..

Natta:)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Du får avgi rapport :-)

Når stod du opp?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Du får avgi rapport :-)

Når stod du opp?

Stod opp 12 :/

Nå sitter jeg med helt andre ting en hva jeg hadde planlagt :P

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Stod opp 12 :/

Nå sitter jeg med helt andre ting en hva jeg hadde planlagt :P

he, he, Det var ikke så veldig imponerende!

Det er vel OL du ser på nå da?

Gjest M.Angelica
Skrevet

he, he, Det var ikke så veldig imponerende!

Det er vel OL du ser på nå da?

Nei..jobbtinger (faktisk) :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...